Rewolucja w Lidlu. Znikną papierowe etykiety z cenami
Lidl Polska przeprowadził we wszystkich swoich sklepach prawdziwą rewolucję. Dyskont pożegnał się z papierowymi etykietami cen. Warto przypomnieć, że od 2022 r. to rozwiązanie testowano w 200 marketach na terenie naszego kraju.
Sieć Lidl Polska poinformowała, że we wszystkich sklepach zakończył się proces instalacji ESL, czyli systemu elektronicznych oznaczeń cenowych (ang. Electronic Shelf Labeling).
To rozwiązanie ma zastąpić tradycyjne papierowe etykiety z cenami. Dzięki niemu będzie można zaoszczędzić ponad 133 tony papieru rocznie.
Są w KGW. Oto co mówią o zaangażowaniu młodzieży
Przypomnijmy, że już w 2022 r. w ponad 200 placówek z na terenie naszego kraju zostało wyposażone w nowe rozwiązaniem. "Test pokazał, że jest ono wygodne dla pracowników sklepu, a także stanowi krok w stronę bardziej zrównoważonej działalności" - informuje dyskont.
Czytaj więcej: W Lidlu właśnie się zaczęło. Limit - 6 opakowań na paragon
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Rewolucja w Lidlu. Koniec pomyłek z cenami w roli głównej
Dzięki innowacyjnemu systemowi oznaczeń cenowych, klienci zawsze będą widzieć aktualną cenę danego produktu. Oznacza to, że nie ma już mowy o błędnych oznaczeniach.
Przecież często zdarzało się tak, że pozostawione kartki w żółtym, bądź czerwonym kolorze wprowadzały w błąd konsumenta, gdyż np. dotyczyły one minionej promocji. Przez to przy kasie dochodziło do licznych kłótni, a czasem i sporego zaskoczenia po przejrzeniu paragonu w domu.
Czytaj także: Wielka akcja Lidla. Te osoby mogą zaoszczędzić fortunę!
Z dostępnych informacji wynika, że wyświetlacze są bezpośrednio połączone z systemem zarządzania towarami, dlatego wszystkie zmiany cen oraz informacji o produkcie są automatycznie przenoszone na e-cenówki niemal w czasie rzeczywistym.
Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z łatwością sprawdzi cenę produktu, a także ma możliwość pozyskania istotnych informacji, np. o dodatkowych obniżkach dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Ponadto ESL pozytywnie wpływa na organizację pracy w sklepach - pracownicy Lidl Polska mogą poświęcić zaoszczędzony czas na obsługę klientów - wskazuje sieć.
Czytaj również: Polskie pomidory w niemieckim Lidlu. "A mówią, że jest drogo"