oprac. Łukasz Kuczera| 

Zakupowe szaleństwo 11 listopada. Wielkie promocje w internecie

3

11 listopada to nie tylko Święto Niepodległości, ale też chiński Dzień Singla. Z tej okazji na AliExpress ruszył Festiwal Zakupów. Popularny portal kusi darmową dostawą bez minimalnej kwoty zamówienia i ogromnymi przecenami.

Zakupowe szaleństwo 11 listopada. Wielkie promocje w internecie
Dzień Singla na azjatyckich portalach. Przeceny 11 listopada (Unsplash.com)

Podczas gdy Polska świętuje 11 listopada Święto Niepodległości, na świecie trwa Festiwal Zakupów związany z chińskim Dniem Singla. Wynika to z faktu, że dzisiejsza data kryje w sobie aż cztery cyfry "1".

Dzień Singla na azjatyckich portalach. Przeceny 11 listopada

Kilka lat temu osoby odpowiedzialne za marketing w azjatyckich platformach sprzedażowych postanowiły wykorzystać Dzień Singla do promocji swoich usług i zaczęły kusić atrakcyjnymi zniżkami, a także darmową dostawą - niezależnie od wysokości zamówienia.

"Maksimum Okazji, Maksimum Zabawy" - takim hasłem tegoroczny Dzień Singla i związany z nim Festiwal Zakupów promuje chiński gigant AliExpress. 11 listopada użytkownicy z Polski będą mogli na tym popularnym portalu sprzedażowym zakupić wiele przedmiotów po niższych cenach, licząc przy tym na darmową dostawę.

Zobacz także: Sposób na podwyżkę. To działa na pracodawcę
- Podczas tegorocznego Dnia Podwójnej Jedenastki po raz pierwszy zaoferujemy darmową dostawę bez minimalnej wartości zamówienia na wszystkie produkty sprzedażowe w ramach aktualizacji, które wprowadziliśmy do naszej aplikacji we wrześniu - mówi Gary Topp, dyrektor generalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią, cytowany przez Bankier.pl.

Co istotne dla polskiego użytkownika AliExpress, zakupy zrobione 11 listopada powinny dotrzeć do naszego kraju jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. To ważne w przypadku osób, które chcą poszukać na popularnym chińskim portalu prezentów pod choinkę dla najbliższych.

Jak wyjaśnił Gary Topp, cytowany przez bankier.pl, Polska jest obecnie jednym z trzech najlepszych rynków w Europie dla AliExpress podczas Dnia Singla i kluczowym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Podczas ubiegłorocznego Festiwalu Zakupów z okazji Dnia Singla na popularnej platformie należącej do Alibaby padł rekord. Sprzedano produkty za kwotę ok. 115 mld dolarów. Sprzyjała temu m.in. pandemia koronawirusa, przez którą znacząco wzrósł rynek e-commerce.

Przedstawiciele AliExpress szacują, że Dzień Singla 2021 pod tym względem będzie jeszcze lepszy, bo w ostatnich miesiącach regularnie rośnie liczba osób dokonujących zakupów internetowych w Chinach.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić