aktualizacja 

Awaria w mBanku. Klienci nie są w stanie zalogować się na swoje konta

Klienci mBanku uskarżają się na problemy z zalogowaniem do swoich kont internetowych. Jak się okazuje, odpowiedzialność za taki stan rzeczy leży po stronie właśnie banku, a dokładniej – problemów technicznych, z którymi się zmaga.

Awaria w mBanku. Klienci nie są w stanie zalogować się na swoje konta
Awaria w mBanku. Klienci nie są w stanie zalogować się do swoich kont internetowych (PAP, Marcin Kaliński)

Zgodnie z danymi zamieszczonymi w serwisie Downdetector problemy z użytkowaniem serwisu mBank zgłosiło już ponad 2700 osób. Kłopoty mają zarówno osoby, które próbują zalogować się do aplikacji internetowej, jak i za pośrednictwem witryny internetowej.

Awaria – mBank. Z czego wynikają problemy techniczne?

Po próbie zalogowania się do aplikacji internetowej czy strony mBanku w witrynie, klientom wyświetla się komunikat, że usługa jest w tej chwili niedostępna. Jednak mimo podejmowania kolejnych prób serwis pozostaje niedostępny.

Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później. Przepraszamy Cię za utrudnienia – brzmi treść komunikatu, który wyświetla się klientom mBanku.

W odpowiedzi na tak liczne zgłoszenia na stronie mBanku na Facebooku pojawił się oficjalny komunikat. Jak zapewnia rzecznik instytucji, problemy techniczne z korzystaniem z serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej udało się już usunąć.

Wszystkie problemy udało nam się usunąć. Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia – czytamy na stronie mBanku na Facebooku.
Trwa ładowanie wpisu:facebook
Zobacz także: Zobacz też: Uwaga na fałszywe strony banków. Ekspert o trikach cyberprzestępców
Autor: EKO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić