Taniec emocji i znaczeń – Answear.com z nową kampanią AW25

Answear.com rozwija swoją wielowarstwową narrację o modzie w kampanii na sezon jesień–zima 2025 "Ubierz życie w to, co cenne". Dwa filmowe spoty, osnute wokół tańca i językowej gry, opowiadają o złożoności międzyludzkich relacji oraz o tym, jak ubrania stają się nośnikami ukrytych znaczeń – od bliskości za zamkniętymi drzwiami po wolność w otwartej przestrzeni miasta.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Ubrania jako bohaterowie relacji

Kampania AW25 przedstawia ubrania w zupełnie nowym świetle – nie tylko jako przedmioty użytkowe, ale jako katalizatory emocji i relacji. W pierwszym spocie, rozgrywającym się w hotelu, biała koszula Paul Smith i sukienka z koronką Twinset stają się protagonistami tanecznej historii o bliskości. Hasło "Nie potrzebujesz jej, by się ubrać. Potrzebujesz jej, by dać się rozebrać" wprowadza prowokacyjną grę słów o podwójnych znaczeniach garderoby.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ubierz życie w to, co cenne | Reklama Answear AW’25 | 30" | 16x9 | Hotel

© materiały partnera

Drugi spot przenosi widzów do parku, gdzie wełniany płaszcz Patrizia Pepe wpisuje się w dynamiczną choreografię dwójki tancerzy, mimowolnie stając się trzecim bohaterem fabuły. "Nie potrzebujesz go, żeby było ci ciepło. Potrzebujesz go, żeby poczuć ciepło" – to hasło podkreśla, jak ubrania wykraczają poza swoją podstawową funkcję, stając się nośnikami emocji i wspomnień.

"W tej kampanii mówimy o tym, że jeden przedmiot może mieć wiele znaczeń – w zależności od tego, kto go nosi i w jakich okolicznościach. Tak jak relacje między ludźmi mają różne odcienie i barwy, tak samo nasze ubrania zyskują nowe wymiary w zależności od kontekstu," mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com. "Idea 'Ubierz życie w to, co cenne' realizuje się tutaj na wielu poziomach – od różnorodności relacji, przez wieloznaczność samych ubrań, aż po zabawę słowem w naszych hasłach."

© materiały partnera

Międzynarodowy zespół twórczy

Za reżyserię spotów odpowiada Adi Halfin, a choreografię stworzyła Emilie Leriche. W kampanii wystąpili Mathilde Lin – znana z głównej roli w teledysku Harry'ego Stylesa "As it was" – oraz David Lagerqvist w spocie hotelowym, a także Angele Villanueva Jara, finalistka 10. edycji programu "You Can Dance", i Mermoz Melchior w spocie dziejącym się w parku. Za stylizacje odpowiadał Łukasz Witek z zespołu Answear.com, koncepcją kreatywną zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował dom mediowy Starcom, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Shootme.

© materiały partnera

Kampania "Ubierz życie w to, co cenne" AW25 potwierdza pozycję Answear.com jako platformy, która wykracza poza tradycyjny e-commerce, tworząc narrację o modzie jako języku emocji i relacji międzyludzkich.

Komunikacja kampanii rozpocznie się 22 września 2025 na wszystkich 12 rynkach europejskich na których działa marka.

Materiał sponsorowany przez Answear.com
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Niemieccy rolnicy mają dość. Protestują pod Lidlami
Niemieccy rolnicy mają dość. Protestują pod Lidlami
Tak Krystyna Pawłowicz potraktowała dziennikarkę TVP. "Chamstwo"
Tak Krystyna Pawłowicz potraktowała dziennikarkę TVP. "Chamstwo"
Berlin. Zełenski zakończył rozmowy z wysłannikami Trumpa
Berlin. Zełenski zakończył rozmowy z wysłannikami Trumpa
Nowe informacje ws. Polaka zaginionego we Włoszech. "Pirat" nie podjął tropu
Nowe informacje ws. Polaka zaginionego we Włoszech. "Pirat" nie podjął tropu
Zdradził Ukrainę. Teraz wzywa do "zemsty" na ludności cywilnej
Zdradził Ukrainę. Teraz wzywa do "zemsty" na ludności cywilnej
Jak zrobić makiełki? Prosty przepis na świąteczny deser
Jak zrobić makiełki? Prosty przepis na świąteczny deser
Zaatakował nożem nauczycielkę w Rosji. Wszystko przez... ocenę
Zaatakował nożem nauczycielkę w Rosji. Wszystko przez... ocenę
Ukraińcy zlikwidowali zdrajcę. Piszą, co robił z cywilami
Ukraińcy zlikwidowali zdrajcę. Piszą, co robił z cywilami
Tradycyjny pasztet drobiowy. Idealny do kanapek
Tradycyjny pasztet drobiowy. Idealny do kanapek
Zakaz sprzedaży alkoholu w Gdańsk. Oto efekt
Zakaz sprzedaży alkoholu w Gdańsk. Oto efekt
Zdjęcie ze Śląska. Tylko spójrzcie na tablicę. To był dopiero początek
Zdjęcie ze Śląska. Tylko spójrzcie na tablicę. To był dopiero początek
Wjechała BMW na przejazd kolejowy. Surowa kara
Wjechała BMW na przejazd kolejowy. Surowa kara
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu o2