Co mówi o tobie kolor twojego auta? Sprawdź!
Głos ludu
Brytyjska firma JCT600 sprzedająca samochody przeprowadziła ankietę wśród 1000 swoich klientów. Pytania dotyczyły właśnie kolorów lakieru oraz jego postrzegania. Zobaczcie, jakie były wyniki.
Ulubiony kolor
Na pierwszym miejscu wylądował czarny. Jako ulubiony wskazało go 20 proc. To może nieco dziwić, bo co prawda czarny jest elegancki, ale szalenie trudny w utrzymaniu. Drugie miejsce to niebieski (17 proc.), a trzecie - czerwony (11 proc., wiadomo – czerwony to szybszy). Co ciekawe, w grupie wiekowej od 18 do 24 lat aż 40 proc. wskazało jako ulubiony kolor biały.
Atrakcyjność kierowcy
Tutaj też króluje czarny. Atrakcyjną osobę widziało w takim 22 proc. respondentów. Drugie miejsce to ex aequo czerwony i srebrny (21 proc.). Na trzecim miejscu jest niebieski (20 proc.). Z kolei najmniej atrakcyjne osoby jeżdżą samochodami brązowymi - odpowiedziało tak 23 proc. pytanych.
Najszczęśliwsi kierowcy vs najsmutniejsi
Na pierwszym miejscu znalazł się kolor czerwony – odpowiedziało tak 34 proc. pytanych. Drugie miejsce to żółty (33 proc.), a trzecie… różowy (30 proc.). Najsmutniejsi kierowcy to ci w autach brązowych (30 proc.), beżowych (25 proc.) i szarych (19 proc.).
Co mówi kolor auta o tobie?
Szary – jesteś nudny. Różowy – zabawny. Czerwony – lubisz przygody, ale jesteś zły. Niebieski – lojalny, uprzejmy i rozważny. Czarny – ambitny, inteligentny, samolubny i czarujący. Brązowy – gnuśny i niemiły. Srebrny – godny zaufania. Złoty – bogaty i chciwy.
Najszybszy kolor…
…to nie czerwony. Z ankiety wynika, że najczęściej mandaty łapie się w aucie niebieskim – 27 proc. Drugie miejsce w tej klasyfikacji zajmują samochody zielone – 24 proc. Trzecia lokata to czerń (21 proc.).
Czy kolor ma znaczenie?
Twierdząco odpowiedziało 52 proc. kobiet. 55 proc. mężczyzn uważa, że kolor nie ma dla nich znaczenia. Dużą uwagę przywiązują do niego młodsze osoby. 64 proc. tych w wieku od 18 do 24 lat zwraca uwagę na barwę kupowanego samochodu.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.