Jan Muller| 
aktualizacja 

Lidl prosi mężczyzn: nie przychodźcie do pracy w damskiej bieliźnie

28

Obsługa kont dużych firm w mediach społecznościowych wiąże się czasem z komplikacjami, ale do wszystkiego można podejść z humorem. Tak było w przypadku irlandzkiego profilu Lidla.

Lidl prosi mężczyzn: nie przychodźcie do pracy w damskiej bieliźnie
(iStock/kolaż o2)

Omsknięcie ręki potrafi narobić firmie sporych kłopotów. Szczególnie, gdy chodzi o reklamę, a firma jest znana. Potem trzeba wszystko odkręcać, tłumaczyć. A ludzie i tak się śmieją z wpadki. Jak czytamy w dzienniku "Metro", tak stało się w przypadku Lidla, który kobiece majtki opisał jako męskie spodnie robocze. Zakładamy, że za wyjątkiem kilku zawodów z branży rozrywkowej, większość panów w takim stroju wyglądałaby... niecodziennie.

Drodzy mężczyźni z Irlandii. Chcielibyśmy poinformować, że w naszym newsletterze był błąd. Prosimy, nie przychodźcie do pracy w tym ubraniu. Dzięki, Lidl

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Choć sprawa wydaje się oczywista, pojawiły się wątpliwości. Co zrobić, jak ktoś się pośpieszył i już sobie kupił? I to cztery pary?

Bezpieczniej założyć wszystkie na raz, ale i tak lepiej upewnić się u własnego pracodawcy - sugeruje Lidl na Twitterze.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Zobacz także: Zobacz także: 26 kas to mało. Do tego sklepu stoi półkilometrowa kolejka

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić