"Penthouse" też przegrał. To koniec magazynu na papierze
Era szerokopasmowego internetu i setki tysięcy darmowych stron internetowych to wyjątkowo ciężki czas dla wydawców czasopism dla dorosłych. Przekonali się o tym właściciele popularnego "Penthouse'a", którzy po 51 latach właśnie ogłosili koniec drukowania magazynu.
Fani czasopisma nie muszą się obawiać. Wszystkie dotąd opublikowane w nim artykuły i zdjęcia są dostępne na internetowej stronie "Penthouse". Firma FriendFinder Networks nie będzie jednak dalej drukować kolejnych numerów czasopisma.
To jeszcze nie wszystkie posunięcia wydawcy. Filia w Nowym Jorku odpowiedzialna za produkcję treści dla dorosłych została właśnie zamknięta. Wszyscy pracownicy przenieśli się do Los Angeles, gdzie ma siedzibę główną - donosi magazyn Engadget.
FriendFinder Networks jest enigmatyczne w tej kwestii. Przedstawiciele nie mówią wprost o przyczynach takiego posunięcia, jednak nie trudno się domyślić, że w erze powszechnego dostępu do pornografii, płatne pismo nie miało już wzięcia. Wydawca "Penthouse'a" od lat balansuje na krawędzi bankructwa.