W 2015 roku statystyczny polski widz codziennie oglądał telewizję przez 4 godziny i 23 minuty. Rok wcześniej Polacy poświęcali telewizji mniej czasu o 3 minuty. Według specjalistów w najbliższych miesiącach trend nie ulegnie zmianie - wynika z zestawienia firmy Nielsen Audience Measurement.
Wszystko przez bogatą ofertę programową.. Eksperci uważają, że większy wybór i telewizja cyfrowa sprawiają, że w naszym kraju "XI muza" wciąż jest bardzo popularna. Pomimo, że widzowie na całym świecie coraz częściej wybierają internet zamiast telewizji - informuje rp.pl.
Najwyższą widownię w Polsce miały transmisje sportowe. Mecz Polska-Irlandia oglądało 9,2 mln widzów. Wysoką popularnością cieszą się też polskie seriale. Jeden z odcinków "M jak miłość" zgromadził przed odbiornikami 7,4 mln widzów. Nie gorsze było "Ranczo", które potrafiło przyciągnąć 7 milionów osób. Oprócz seriali wielkim sukcesem cieszyła się debata przedwyborcza Bronisława Komorowskiego z Andrzejem Dudą, czy niektóre wydania "Teleexpressu".
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.