Beata Kruk| 
aktualizacja 

Rewolucja w dyskoncie. Obniżą poziom cukru i soli w produktach

21

Lidl zapowiada zmniejszenie zawartości soli oraz cukru w produktach marek własnych nawet o 20 procent.

Rewolucja w dyskoncie. Obniżą poziom cukru i soli w produktach
(Wikimedia Commons - Uznanie Autorstwa CC BY, Mateusz Giełczyński)

Sieć deklaruje, że zrealizuje ambitny plan do 2025 roku. W pierwszej kolejności Lidl Polska zajmie się redukcją cukru m.in. w płatkach śniadaniowych czy słodkich napojach.

Jako firma odpowiedzialna społecznie mamy świadomość wpływu naszych działań na konsumentów. Cieszymy się, że kolejny raz wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Z uwagi na to, że edukacja żywieniowa rozpoczyna się już w wieku dziecięcym, redukcję soli oraz cukru rozpoczynamy od produktów chętnie i często jedzonych przez dzieci - podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Z kolei ograniczanie soli w składzie Lidl rozpocznie od pieczywa. Sieć zaznacza jednak, że zrobi wszystko, by produkty po zmianach nie straciły smaku.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić