W Wielkiej Brytanie właśnie rozpoczęła się kampania pod hasłem "Votin". Jak informuje "Mirror", opublikowany w sieci filmik ma zachęcić młodych Brytyjczyków do głosowania przeciwko Brexitowi. Referendum w tej sprawie odbędzie się już 23 czerwca. Kampania została stworzona przez prounijną organizację Britain Stronger in Europe.
Jednak na razie wszystko wskazuje na to, że twórcy osiągnęli efekt przeciwny do zamierzonego. Tuż po rozpoczęciu kampanii zarzucono im "protekcjonalny" stosunek do odbiorców oraz przedstawienie brytyjskiej młodzieży wyłącznie w kategoriach rozrywki i beztroski. W internecie błyskawicznie pojawiły się krytyczne komentarze pod adresem pomysłodawców prounijnej akcji społecznej.
My młodzi możemy teraz nauczyć się jak prawidłowo tworzyć rzeczowniki odsłowne - napisała internautka Lara Prendergast.
Nie jetem pewna czy znajdę czas na głosowanie, skoro w czerwcu mam na głowie imprezowanie, rozrabianie i bycie gówniarą - skomentowała kampanie Claire Hubble.
Po tym zdaniu nie będę używać litery "g" aż do dnia referendum, by sprawić, że poczuję się ważny - ironizował Fergus Boden.
Autor: Beata Kruk
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.