Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na

Zbierała na telewizor 5 lat. Kupiła zepsuty, ale sklep nie przyjął reklamacji

15
Podziel się:

60-latka ma duże problemy ze wzrokiem - widzi zaledwie na odległość metra, ma też trudności z poruszaniem się. Kobieta przez kilka lat odkładała pieniądze telewizor, który miał być jej oknem na świat. Gdy jednak wymarzony odbiornik trafił wreszcie do jej domu, zaczęły się schody.

Zbierała na telewizor 5 lat. Kupiła zepsuty, ale sklep nie przyjął reklamacji
(Materiały prasowe)

Pani Natalia jest osobą niepełnosprawną, jej problemy ze wzrokiem sprawiły też, że musiała zrezygnować z pracy. Kobieta utrzymuje się z niewielkiej renty, większość czasu spędza samotnie w mieszkaniu. Pieniądze na telewizor odkładała przez 5 lat - opisują w swoim materiale dziennikarze programu "Interwencja".

11 grudnia 60-latka razem ze swoim przyjacielem, panem Andrzejem, pojechała do łódzkiego sklepu Media Expert po wybrany odbiornik. Wraz z ubezpieczeniem telewizor kosztował 5600 zł. Niestety, po przyjeździe do domu okazało się, że sprzęt jest uszkodzony.

Zrobiła się pajęczyna, taka mozaika kolorowa. A nigdzie nie był uderzony, nawet to po pudełku widać, przecież to można sprawdzić. Od razu żeśmy dzwonili, kazano nam go spakować i przywieźć. Chodzili, kombinowali, kombinowali i powiedzieli, że nie podlega żadnej reklamacji, bo to ewidentnie myśmy potłukli – opowiada mężczyzna.

Według relacji pani Natalii i pana Andrzeja w sklepie nie rozpakowano telewizora. Co więcej, zdaniem kierowniczki sklepu, z którą rozmawiał później reporter Polsat News, włączenie odbiornika w punkcie sprzedaży i sprawdzenie, czy działa, to "dodatkowo płatna usługa". Kierowniczka przekonywała też, że uszkodzenie powinno być zgłoszone producentowi, zwłaszcza w sytuacji, gdy to nie Media Expert odpowiadało za transport sprzętu.

Nie chcieli, powiedzieli, że nikt nie transportuje! - twierdzi natomiast pani Natalia.

Na szczęście już 2 dni po realizacji programu sieć znalazła rozwiązanie i uznała, że ponieważ sklep nie jest w stanie ustalić, kiedy telewizor został uszkodzony, reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

To oznacza, że telewizor zostanie wymieniony na nowy – przekazał Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

KOMENTARZE
(15)
zrób to sam
4 lata temu
Kobieta na rencie ,odkładała 5 lat i kupuje telewizor za 5600zł . Jakaś paranoja. Nie lepiej kupic tańszy i za reszte cieszyc się zyciem?
golo
4 lata temu
od razu obwiniacie ME, a może to ta pani coś zniszczyła hee?
ala
4 lata temu
Starsi ludzie czasami coś źle zrozumieją i potem są problemy, sama wiem po moim dziadku, może pani coś źle zrozumiała z tym transportem a potem wyszło jak wyszło, ważne że już ok jest
roro
4 lata temu
reklamacja uznana, więc działający telewizor będzie :D
agness
4 lata temu
Przecież nie ma żadnego problemu, bo sklep przyjął reklamację od Pani więc sensacja na siłę.
cece
4 lata temu
Najważniejsze, że wszystko się dobrze skończyło, dla Pani także. ;)
timmi
4 lata temu
nie ma pewności ,że Pani jakoś nie uszkodziła tego sprzętu, poza tym to może być ogólnie jakiś błąd producenta, nie sklepu
szeps
4 lata temu
Nowe tv Pani dostała? Dostała. Więc kłopot rozwiązany po mojemu.
reso
4 lata temu
Pani dostała nowy telewizor, więc problem rozwiązany. A jak się tv źle transportuje, to łatwo je uszkodzi (wiem z doświadczenia niestety)
Sylwia
4 lata temu
NIe ma pewności czy to nie ona zepsuła i teraz chce nowy... jak sie nie wie jak transportowac taki telewizor... mimo wszystko fajnie się zachował sklep, że jej wymieni telewizor ;)
Jade"W"Gości
4 lata temu
Zdecydowanie odradzam zakupów w tym sklepie. Zawsze utrudniają zwroty, z ledwością oddałem pilot uniwersalny który nie połączył się z telewizorem. Gdy pytałem przy szukaniu pilota pracownika czy jest możliwy zwrot, to majaczył że nie można, ale i trzeba kierownika pytać; miła pani powiedziała w kasie że można jak kiedownik pozwoli, a kierownika nie było przy zwrocie, a oni nie chcieli tego przyjąć bo rozpakowany był. Pusta sieć handlowa, odradzam
Ooo
4 lata temu
kupili ubezpieczenie, zapewne kosztowalo znaczna czesc ceny tv, pani opowiedziala jake ono jest cudowne, niezawodne itp. polowe przemilczale a polowe ubarwila a pozniej jak przychodzi co do czego to bylo nic nie warte bo nic nie obejmuje... takie sa ubezpieczenia dodatkowe, wiem pracowalam i doskonale zdaje sobie sprawe jak to dziala :(
told
4 lata temu
5600 zł :)
Kmita
4 lata temu
Media ekspert to dno
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić