Zbierała na telewizor 5 lat. Kupiła zepsuty, ale sklep nie przyjął reklamacji

21

60-latka ma duże problemy ze wzrokiem - widzi zaledwie na odległość metra, ma też trudności z poruszaniem się. Kobieta przez kilka lat odkładała pieniądze telewizor, który miał być jej oknem na świat. Gdy jednak wymarzony odbiornik trafił wreszcie do jej domu, zaczęły się schody.

Zbierała na telewizor 5 lat. Kupiła zepsuty, ale sklep nie przyjął reklamacji
(Materiały prasowe)

Pani Natalia jest osobą niepełnosprawną, jej problemy ze wzrokiem sprawiły też, że musiała zrezygnować z pracy. Kobieta utrzymuje się z niewielkiej renty, większość czasu spędza samotnie w mieszkaniu. Pieniądze na telewizor odkładała przez 5 lat - opisują w swoim materiale dziennikarze programu "Interwencja".

11 grudnia 60-latka razem ze swoim przyjacielem, panem Andrzejem, pojechała do łódzkiego sklepu Media Expert po wybrany odbiornik. Wraz z ubezpieczeniem telewizor kosztował 5600 zł. Niestety, po przyjeździe do domu okazało się, że sprzęt jest uszkodzony.

Zrobiła się pajęczyna, taka mozaika kolorowa. A nigdzie nie był uderzony, nawet to po pudełku widać, przecież to można sprawdzić. Od razu żeśmy dzwonili, kazano nam go spakować i przywieźć. Chodzili, kombinowali, kombinowali i powiedzieli, że nie podlega żadnej reklamacji, bo to ewidentnie myśmy potłukli – opowiada mężczyzna.

Według relacji pani Natalii i pana Andrzeja w sklepie nie rozpakowano telewizora. Co więcej, zdaniem kierowniczki sklepu, z którą rozmawiał później reporter Polsat News, włączenie odbiornika w punkcie sprzedaży i sprawdzenie, czy działa, to "dodatkowo płatna usługa". Kierowniczka przekonywała też, że uszkodzenie powinno być zgłoszone producentowi, zwłaszcza w sytuacji, gdy to nie Media Expert odpowiadało za transport sprzętu.

Nie chcieli, powiedzieli, że nikt nie transportuje! - twierdzi natomiast pani Natalia.

Na szczęście już 2 dni po realizacji programu sieć znalazła rozwiązanie i uznała, że ponieważ sklep nie jest w stanie ustalić, kiedy telewizor został uszkodzony, reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

To oznacza, że telewizor zostanie wymieniony na nowy – przekazał Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić