Coca-Cola wypuściła nowy napój. Jest on inspirowany League of Legends
Coca-Cola połączyła siły z Riot Games i stworzyła nowy napój, który oparty jest na garze League of Legends. Jest on dostępny w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Korei Południowej, Ameryce Łacińskiej i Afryce.
Coca-Cola opracowała specjalną wersję Coli we współpracy z Riot Games i League of Legends. Napój otrzymał nazwę Coca-Cola Ultimate Zero Sugar.
Współpraca z Riot Games pozwala nam w dalszym ciągu rozwijać platformę Coca-Cola Creations wraz z zupełnie nowym smakiem, który wzmocni naszą wspólną misję, by stawiać fanów i graczy na pierwszym miejscu we wszystkim, co robimy - powiedział Oana Vlad, starsza dyrektor globalnej strategii w Coca-Cola Company.
Czym właściwie jest wolność słowa? Czy potrzebne nam są regulacje?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowy napój dostępny jest w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Korei Południowej, Ameryce Łacińskiej i Afryce. Jest również wersja z cukrem, która zostanie wprowadzona na rynek w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Meksyku.
Nowa Coca-Cola. Szata graficzna opakowań nawiązuje do gry
Warto również podkreślić, że na puszkach Ultimate Zero Sugar, znalazły się wyraźne nawiązania do gry. Mowa tutaj o niebieskiej poświacie Hextech.
Według Coca-Coli, nowy napój, da fanom i graczom przedsmak "punktów doświadczenia". Został zaprojektowany, aby uczcić "podróż każdego gracza", niezależnie od tego, czy będzie to jego pierwszy raz na Summoner’s Cup, czy wygranie turnieju w fazie finałowej Mistrzostw w pogoni za Pucharem Przywoływacza.
Czytaj także: Widział to w Lidlu. Dramat. "Ugięły się pode mną nogi"
Seria specjalnych misji
Współpraca Coca-Coli z Riot Games i League of Legends to nie tylko napój. Daje ona także serię specjalnych misji, które gracz może podjąć. Nagrodą są emotkami "Ultimate" z limitowanej edycji.
Można je uzyskać, skanując kod QR z tyłu puszek Coca-Cola Ultimate Zero Sugar. Graczy zostanie przekierowany do Coca-Cola Creations Hub. Całość ma charakter edycji limitowanej.