Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
oprac. Anna Wajs-Wiejacka | 

Masz kartę Biedronki lub Lidla? Delikatesy Centrum zapraszają na zakupy

Stare przysłowie mówi, że "gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta". Przywołujemy je nie bez przyczyny. Okazuje się, że do wojny medialnej między Biedronką a Lidlem przyłączyły się właśnie Delikatesy Centrum. Sieć zdecydowała się na zaskakujący ruch. Klienci mogą skanować tu aplikacje Biedronki i Lidla.

Masz kartę Biedronki lub Lidla? Delikatesy Centrum zapraszają na zakupy
Delikatesy Centrum włączają się do wojny marketingowej między Lidlem a Biedronką (East News, ARKADIUSZ ZIOLEK)

Co jakiś czas mamy okazję zobaczyć nowe odsłony walki marketingowej między Lidlem a Biedronką. Teraz do gry postanowił dołączyć trzeci gracz. Delikatesy Centrum wypuściły nowy spot reklamowy. Widzimy na nim dwie klientki z torbami konkurencyjnych sieci, które spotykają się przy ladzie z mięsem w Delikatesach Centrum. Kobiety wpadają sobie w objęcia, a od narratora dowiadujemy się, że "niskie ceny mają swojego właściciela".

Na tym jeszcze nie koniec. Klienci Delikatesów Centrum będą mieli możliwość skanowania aplikacji Lidla i Biedronki, co ma im pozwolić "oszczędzić tyle samo lub jeszcze więcej". Aby móc skorzystać z promocji, klienci muszą przed zrobieniem zakupów zeskanować aplikację Delikatesów Centrum, aplikację Moja Biedronka lub Lidl Plus.

Zaoszczędzona kwota wyliczona została poprzez porównanie cen produktów i mechanizmów promocyjnych objętych akcją promocyjną "Niskie ceny dla wszystkich" z analogicznymi ofertami Biedronki oraz Lidla w dniach 1-29.03.2024 roku — informuje sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wódka w dyskontach za 10 zł. "Tak korporacje sprały mózgi Polakom"

Akcja w Delikatesach Centrum rusza w poniedziałek 8 kwietnia i potrwa do niedzieli 14 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Co ważne, każdy klient z promocji może skorzystać "raz w ramach jednej transakcji (paragonu)".

Delikatesy Centrum włączają się w wojnę marketingową między Lidlem a Biedronką

Od kilku miesięcy trwa ostra marketingowa wojna między sieciami Lidl i Biedronka. Co rusz wypuszczają reklamy, które uderzają w konkurencję, przekonując klientów, że najtaniej jest właśnie u nich.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Spot reklamowy Delikatesy Centrum #NISKIECENYDLAWSZYSTKICH 20s Lidl Plus Moja Biedronka Delikarta

- Delikatesy Centrum są pierwszą siecią, która potrafiła w interesujący sposób włączyć się w wojnę promocyjną i dyskusję o niskich cenach — wskazuje portal wiadomoscihandlowe.pl, dodając, że Grupy Eurocash chce udowodnić, że supermarkety mogą walczyć z dyskontami równie niskimi cenami.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 19.03.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Projekt Warszawa wygrał rewanż ale i tak odpadł z Ligi Mistrzów
Śmierć strażniczki na lotnisku. "Miała brać ślub, kupiła mieszkanie"
Studentka UW w gronie 20 kobiet wyróżnionych międzynarodowym stypendium
Syn legendy Juventusu Turyn wybiera reprezentację Czech
Mistrzyni olimpijska ostro o decyzji Trumpa. "Nie dam się zastraszyć"
W strefie przemysłowej w Nowej Soli doszło do wypadku. Nie żyje 53-latek
Amerykanista nie ma wątpliwości. Kolejny krok należy do Rosji
Tragedia w świecie sportu. Zginęła w katastrofie lotniczej
Już 500 kg martwych ryb. Wody Polskie walczą, żeby nie wpływały do jeziora Jamno
Nie było lekarza, pacjent zmarł. Trwa dochodzenie
Tragedia na Morzu Śródziemnym. Sześciu migrantów zginęło, 40 zaginionych
KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić