Masz kartę Biedronki lub Lidla? Delikatesy Centrum zapraszają na zakupy

Stare przysłowie mówi, że "gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta". Przywołujemy je nie bez przyczyny. Okazuje się, że do wojny medialnej między Biedronką a Lidlem przyłączyły się właśnie Delikatesy Centrum. Sieć zdecydowała się na zaskakujący ruch. Klienci mogą skanować tu aplikacje Biedronki i Lidla.

100 placówek Delikatesów Centrum będzie działać w niedzielęDelikatesy Centrum włączają się do wojny marketingowej między Lidlem a Biedronką
Źródło zdjęć: © East News | ARKADIUSZ ZIOLEK
Anna Wajs-Wiejacka

Co jakiś czas mamy okazję zobaczyć nowe odsłony walki marketingowej między Lidlem a Biedronką. Teraz do gry postanowił dołączyć trzeci gracz. Delikatesy Centrum wypuściły nowy spot reklamowy. Widzimy na nim dwie klientki z torbami konkurencyjnych sieci, które spotykają się przy ladzie z mięsem w Delikatesach Centrum. Kobiety wpadają sobie w objęcia, a od narratora dowiadujemy się, że "niskie ceny mają swojego właściciela".

Na tym jeszcze nie koniec. Klienci Delikatesów Centrum będą mieli możliwość skanowania aplikacji Lidla i Biedronki, co ma im pozwolić "oszczędzić tyle samo lub jeszcze więcej". Aby móc skorzystać z promocji, klienci muszą przed zrobieniem zakupów zeskanować aplikację Delikatesów Centrum, aplikację Moja Biedronka lub Lidl Plus.

Zaoszczędzona kwota wyliczona została poprzez porównanie cen produktów i mechanizmów promocyjnych objętych akcją promocyjną "Niskie ceny dla wszystkich" z analogicznymi ofertami Biedronki oraz Lidla w dniach 1-29.03.2024 roku — informuje sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wódka w dyskontach za 10 zł. "Tak korporacje sprały mózgi Polakom"

Akcja w Delikatesach Centrum rusza w poniedziałek 8 kwietnia i potrwa do niedzieli 14 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Co ważne, każdy klient z promocji może skorzystać "raz w ramach jednej transakcji (paragonu)".

Delikatesy Centrum włączają się w wojnę marketingową między Lidlem a Biedronką

Od kilku miesięcy trwa ostra marketingowa wojna między sieciami Lidl i Biedronka. Co rusz wypuszczają reklamy, które uderzają w konkurencję, przekonując klientów, że najtaniej jest właśnie u nich.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Spot reklamowy Delikatesy Centrum #NISKIECENYDLAWSZYSTKICH 20s Lidl Plus Moja Biedronka Delikarta

- Delikatesy Centrum są pierwszą siecią, która potrafiła w interesujący sposób włączyć się w wojnę promocyjną i dyskusję o niskich cenach — wskazuje portal wiadomoscihandlowe.pl, dodając, że Grupy Eurocash chce udowodnić, że supermarkety mogą walczyć z dyskontami równie niskimi cenami.

Wybrane dla Ciebie
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem
Ich synowie chodzą do seminarium. "Praktycznie nie ma lekcji"
Ich synowie chodzą do seminarium. "Praktycznie nie ma lekcji"
Zachwyt nad policyjną kontrolą. "Są normalni funkcjonariusze"
Zachwyt nad policyjną kontrolą. "Są normalni funkcjonariusze"
Nowe akta Epsteina. Wielokrotne wpisy z oznaczeniem "Poland"
Nowe akta Epsteina. Wielokrotne wpisy z oznaczeniem "Poland"