aktualizacja 

W Lidlu właśnie się zaczęło. Nam szczęka opadła aż do ziemi

15

Nowy tydzień oznacza nowe promocje w sklepach sieci Lidl. Dyskont tradycyjnie pokusił się o szereg przecen. Co szczególnie mocno przykuwa uwagę? Podpowiadamy, na jakie okazje warto rzucić okiem.

W Lidlu właśnie się zaczęło. Nam szczęka opadła aż do ziemi
Lidl (Google Maps)

Lidl co tydzień wprowadza nowe gazetki reklamowe. Najświeższe promocje zaczęły obowiązywać w poniedziałek (19 czerwca). Za 3,99 zł można otrzymać kilogram bananów. Cena bez obniżek to 6,99 zł.

Tylko w poniedziałek zaoszczędzisz na łopatce wieprzowej. Z aktywnym kuponem w aplikacji Lidl Plus za kilogram zapłacisz tylko 11,99 zł.

Jest również szansa na to, by taniej niż zwykle nabyć żeberka wieprzowe, paski. Cena kilograma to 16,99 zł. Normalnie jest to natomiast 23,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Małgorzata Rozenek o wystąpieniu w sejmie. Teraz zajmie się polityką?

A może potrzebujesz mleka? Teraz za Mleko Łowickie 3,2 proc. zapłacisz... 2,79 zł. Taka cena pojawi się na paragonie pod warunkiem nabycia 12-paku.

Oczywiście promocji jest znacznie więcej. Opakowanie malin otrzymasz za 4,99 zł. Gouda holenderska PILOS w plastrach kosztuje natomiast 5,93 zł. Taka cena pojawi się na paragonie pod warunkiem nabycia dwóch opakowań.

Lidl zaskakuje promocjami. Od 21:00 taniej o 50 proc.

Warto wspomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 proc. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek - poinformowała w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl

Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - czytamy.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić