Zobacz, jak wyglądałyby reklamy filmów w realnym świecie
Film taki realny
Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałby film w realnym świecie? Jeżeli tak, to możemy wam pomóc. Zobaczcie prace artysty Jaemiego Choonga, który tworzy kolaże oparte na niezwykłym połączeniu zdjęć i ulotek reklamujących filmy. Najlepsze jest to, że wychodzi mu to naprawdę dobrze!
Dragon Wars
Najtrudniej pracuje mu się właśnie ze zwierzętami. Czasem są to nawet setki ujęć, zanim uda mu się uchwycić to idealne.
Kingsman
Dużo łatwiej pracuje mu się z przyjaciółmi, którzy rozumieją, co do nich mówi. Niektóre prace Choonga są naprawdę komiczne.
Okup
Mel Gibson na toalecie? Świetny pomysł i jeszcze ta poza!
Martwe zło 2
Hybrydowe prace są o tyle szczególne, że pozwalają artyście tchnąć w stare dzieła nowe życie. Ulotka z "Martwego zła 2" to reklama horroru, ale czy patrząc na to zdjęcie ktoś z was odczuwa strach? :)
Godzilla
Każdy może mieć w swoim domu Godzillę.
Mój przyjaciel Hachiko
Richard Gere w brązowej marynarce i kwiatowych szortach? Kupujemy to!
Cela
Jennifer Lopez w zupełnie innym wydaniu.
127 godzin
W takiej wersji filmu pozbycie się głazu nie stanowiłoby dla nikogo problemu.
U progu sławy
Jak wam się podoba takie wcielenie boskiej Kate Hudson?