aktualizacja 

"Akcja majówka". Ten widok może was zadziwić

200

W końcu majówka! Jedni ten czas spędzają aktywnie, inni wolą posiedzieć ze znajomymi, rodziną i zapalić grilla. Niekiedy towarzyszy temu picie napojów alkoholowych. Na nagraniach, które krążą w sieci widać, że Polacy korzystają na całego z promocji majówkowych, przygotowanych przez dyskonty.

"Akcja majówka". Ten widok może was zadziwić
Akcja majówka (TikTok, @krzychz1980, @zimarofficial)

Śmiało można stwierdzić, że majówka w tym roku wypada bardzo korzystnie. Tak naprawdę wystarczyło wziąć dzień urlopu, aby cieszyć się pięciodniowym odpoczynkiem.

Jedni ten czas spędzają na podróżowaniu. Inni z kolei wolą zostać w domu i posiedzieć w gronie najbliższych przyjaciół czy rodziny. Zazwyczaj wtedy towarzyszy im grill, a w tym roku na pogodę nie można narzekać.

Majówka 2023. Liczne promocje

Sieci spożywcze tuż przed samą majówką wyszły naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i zaproponowały liczne promocje. Jednak najbardziej uwagę zwracają te na napoje alkoholowe.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Caroline Derpienski jest macochą. Dzieci milionera są starsze od niej

Na przykład do Biedronki wróciła promocja na wybrane marki piwa. Tak więc przy zakupie 12 szt., kolejne 12 butelek klienci mogli odebrać za darmo. Jedynym warunkiem była aktywna karta Moja Biedronka.

Z kolei w Lidlu pewną markę piwa można było kupić w cenie 2 zł za butelkę przy zakupie 10 sztuk. Inne kosztowało 2,50 zł za butelkę również przy zakupie 10 sztuk. Pojawiła się także oferta, dzięki której można było kupić piwo za 2,50 zł za puszkę przy zakupie 6-paku. Dodatkowo piwa smakowe był 40 proc. tańsze przy zakupie 6 sztuk.

Akcja majówka

Długo nie trzeba było czekać i część Polaków ruszyła na "łowy". W mediach społecznościowych pojawiło się wiele materiałów wideo, które pokazują "udane zakupy" w Lidlu i Biedronce.

Na jednym z filmików widzimy, jak dwóch mężczyzn wyjeżdża ze sklepu w dwoma pełnymi koszykami piwa. Nagranie do tej pory obejrzało 4 mln osób.

Użytkownicy TikToka również bardzo chętnie komentowali ten materiał. W ciągu trzech dni swoje zdanie wyraziło ponad 2,7 tys. osób.

"Teraz już wiem dlaczego w wózkach są powykrzywiane kółka", "Nie wiem, co oni planują, ale idę z nimi", "Inflacja w Polsce" - pisali.

Promocje, z których tak chętnie korzystają Polacy, były szeroko krytykowane w mediach i przez specjalistów.

Może zajęlibyście się promocją warzyw i owoców? Kupisz 12 jabłek lub marchewek, 12 dostaniesz gratis? - apelowała do Biedronki Katarzyna Bosacka.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: NJA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić