o2 - Serce Internetu
  • QUIZY
HNM

Niezwykłe odkrycie w kosmosie. Są superszybkie i mogą podróżować do innej galaktyki

Podziel się

Chińscy astronomowie odkryli niemal 600 nowych gwiazd. To wszystko dzięki zapisom znajdującym się na teleskopie LAMOST i na sondzie kosmicznej Gaia.

Zdj. ilustracyjne. (Getty Images)
bECOmdtx

Chińscy naukowcy odkryli dokładnie 591 gwiazd. Osiągają one tak ogromną prędkość, że w przyszłości mogą nawet z tego powodu opuścić swoją galaktykę. Przypuszcza się, że 43 gwiazdy są w stanie przemknąć przez Drogę Mleczną i znaleźć się w innej galaktyce.

Nowe gwiazdy dostarczą naukowcom wielu tematów z zakresu wiedzy o naszej galaktyce. Badacze zamierzają przyjrzeć się im i dowiedzieć się czegoś więcej o kosmosie:

bECOmdtz
(...) Od centralnej, supermasywnej czarnej dziury, aż po odległe galaktyczne halo - powiedział Lu Youjun, badacz z NAOC cytowany przez China News.

Naukowcy odnaleźli pierwszą gwiazdę już w 2005 roku. Od tamtej pory, przez blisko 15 lat, do katalogu dołączyło niemal 600 kolejnych obiektów.

Zobacz także: Zdjęcie z Teleskopu Hubble'a. Zaskakujące zjawisko w kosmosie
bECOmdua
Marek 🐬
Jesteśmy cząstką nieskończoności kosmosu , cząstką która jak wszystko w kosmosie tak naprawdę nigdy nie umiera tylko się z czasem "przeistacza " . To tak jakbyśmy rodziło się cały czas od nowa- na nowo. I to jest piękne ale musi być ta czystka niepewności aby nic nie było tak oczywiste i dlatego właśnie między innymi miało sens istnienia . Wszechświat , kosmos to dom nieskończonej ilości cywilizacja i żyjących "istot" i Tylko tępy , głupi egoista może wątpić w nieskończoność żyć w nieskończonej przestrzeni kosmicznej. Nigdy nie byliśmy nie jesteśmy i nie będziemy sami w nieskończoności wszechświatów wypełniającymi nieskończoność kosmosu 🐬
Śmiertelny
Ludzie to stwory białkowe, jak długo leżą to gniją, mózg czyli komputer sterujący procesami też gnije. W bajki można wierzyć za młodu. może do siedmiu lat.
Kraszak
Zastanówcie się należy nad prosta sprawą.Naukowcy nazywają to wielkim wybuchem ...do tej pory to utrzymują. A teraz wyobraźmy sobie wybuch granatu (jak wszelkie elementy oddalają się od siebie w różnych kierunkach.... Następnie jak niektóre z elementów nagle wracają do centrum explozji) bo według naukowców alfacrntaurii leci w naszym kierunku.Jedno zaprzecza drugiemu
bECOmdub
Co teraz
Kosmos jest pełen życia, tylko odległość i czas oraz ogrom destrukcji powoduje że inteligencja zawsze jest samotna
Wojtuś ;)
Nic nieodkryli 😁,pseudo naukowcy za chwilę powiedzą że się pomylili ....
Doda
Znalezli wirusa cały świat im za to dziękuje
Ron
Akurat Rosjanin nie powie na innej galaktyce tylko w innej galaktyce. Możesz sprawdzić korzystając z tłumacza.A więc nie jest to rusycyzm a zwykłe kaleczenie języka polskiego. Natomiast niewątpliwie rusycyzmem byłaby jazda na samochodzie, na pociągu czy lot na samolocie bądź na rakiecie.
....
Chińscy naukowcy... hmm.. może zamiast zajmować się gwiazdami i kosmosem zajęliby się wirusem.
Teologik
Ci co czują że coś lub ktoś ich obserwuje mają po prostu schizofrenię, jedni większą inni mniejszą po prostu trzeba się z tego leczyć.
żenada
Niesamowite ! Ci tzw uczeni wiedzą tyle ile zjedzą bzdury wypisują i tyle a internet wszystko przyjmie.
qwaszx
Wszystko to sprowadza się tylko do wiary, nie ma dowodów naukowych w naszym rozumieniu na istnienie zycia po śmierci itd...........
J49
Świat wypłynął z wieczności Boga i w nim się rozpłynie.
karzuk
Wiara że nie ma ? Wiara że jest ? Ja uważam że używanie tego słowa może być wyłącznie w religii. A co do marzeń ... Czy wiesz że każdy aspekt twojego życia, kazdy ruch , każda myśl jest wypromieniowana w przestrzeń kosmiczną. W tym sensie każdy z nas będzie żył wiecznie Oczywiście impulsy elektryczne w naszych mózgach są niezwykle słabe więc ziemskie technologie nie są w stanie poradzić sobie z ich odczytem . A kosmici ? Odpowiedz sobie sama na to pytanie
bECOmdtT
Zehnstein
myśl jest szybsza, bezpieczniejsza i tańsza. dociera nawet tam, gdzie jeszcze nie ma materii. ale korsarzom na nic ta wiedza.