aktualizacja 

"50 tys. zł za post". Dwa rodzinne dramaty bardzo wzmocniły jej wizerunek

3

Małgorzata Ostrowska-Królikowska dzięki roli Grażynki Lubicz w serialu "Klan" zyskała sympatię milionów Polaków. Jednak to nie przekładało się na dobre kontrakty reklamowe. Wszystko zmieniło się jednak po śmierci jej męża oraz za sprawą medialnego konfliktu jej najstarszego syna - Antka z żoną Joanna Opozdą. Teraz aktorka przebiera w ofertach i zarabiać krocie.

"50 tys. zł za post". Dwa rodzinne dramaty bardzo wzmocniły jej wizerunek
Małgorzata Ostrowska-Królikowska (AKPA, Niemiec)

Małgorzata Ostrowska-Królikowska to aktorka znana zarówno z seriali telewizyjnych, desek teatralnych, jak i filmów kinowych. Sławę przyniosła jej jednak rola Grażynki Lubicz w telenoweli "Klan".

Była żoną aktora Pawła Królikowskiego, który zmarł 27 lutego 2020 roku. Ma piątkę dzieci: Antoniego, Jana, Julię, Marcelinę i Ksawerego.

Po śmierci męża Małgorzata Ostrowska-Królikowska zamieściła na swoim profilu na Instagramie pożegnalny wpis. Odbił się on szerokim echem w mediach i sprawił, że coraz więcej osób zaczęło ją obserwować.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Gilon o NOWYM UKOCHANYM i spektakularnej metamorfozie: "Jem. Jestem zdrowa"

Liczba użytkowników śledzących poczynania aktorki z miesiąca na miesiąc rosła. Przyczynił się do tego również konflikt Antka Królikowskiego z Joanną Opozdą. Często była bowiem zaczepiana w komentarzach i proszona, by odniosła się do poczynań syna.

Obecnie jej profil w mediach społecznościowych obserwuje blisko 110 tys. osób.

Jest postrzegana jako głowa tej rodziny, która ją spaja i umacnia. To ktoś taki jak swego czasu królowa angielska, która też musiała być piorunochronem dla swoich niepoukładanych życiowo dorosłych dzieci. Oczywiście, w odpowiedniej skali - uważa ekspert dużego domu mediowego, cytowany przez "Super Express".

Małgorzata Ostrowska-Królikowska zarabiać krocie w sieci

Z kolei znajoma gwiazdy w rozmowie z gazetą zdradziła, że "Małgorzata zainteresowała reklamodawców, którzy coraz częściej proponują jej współpracę". - I tak dostaje propozycje dotyczące reklamowania kosmetyków, produktów spożywczych, artykułów do domu. Za jeden post może negocjować kwoty sięgające 50 tys. zł - wyznała.

Do niedawna Małgosia była pomijana przez reklamodawców, ale w ostatnich latach przybyło jej obserwatorów w mediach społecznościowych i agencje marketingowe to zauważyły. Ta zwiększona popularność to niewątpliwie efekt kłopotów rodzinnych, które przenikały do prasy - dodało źródło "SE".
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Autor: NJA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić