"50 tys. zł za post". Dwa rodzinne dramaty bardzo wzmocniły jej wizerunek

Małgorzata Ostrowska-Królikowska dzięki roli Grażynki Lubicz w serialu "Klan" zyskała sympatię milionów Polaków. Jednak to nie przekładało się na dobre kontrakty reklamowe. Wszystko zmieniło się jednak po śmierci jej męża oraz za sprawą medialnego konfliktu jej najstarszego syna - Antka z żoną Joanna Opozdą. Teraz aktorka przebiera w ofertach i zarabiać krocie.

Małgorzata Ostrowska-KrólikowskaMałgorzata Ostrowska-Królikowska
Źródło zdjęć: © AKPA | Niemiec
oprac.  NJA

Małgorzata Ostrowska-Królikowska to aktorka znana zarówno z seriali telewizyjnych, desek teatralnych, jak i filmów kinowych. Sławę przyniosła jej jednak rola Grażynki Lubicz w telenoweli "Klan".

Była żoną aktora Pawła Królikowskiego, który zmarł 27 lutego 2020 roku. Ma piątkę dzieci: Antoniego, Jana, Julię, Marcelinę i Ksawerego.

Nagrał go i wysłał na policję. Teraz każdy zobaczy, co zrobił kierowca

Po śmierci męża Małgorzata Ostrowska-Królikowska zamieściła na swoim profilu na Instagramie pożegnalny wpis. Odbił się on szerokim echem w mediach i sprawił, że coraz więcej osób zaczęło ją obserwować.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Liczba użytkowników śledzących poczynania aktorki z miesiąca na miesiąc rosła. Przyczynił się do tego również konflikt Antka Królikowskiego z Joanną Opozdą. Często była bowiem zaczepiana w komentarzach i proszona, by odniosła się do poczynań syna.

Obecnie jej profil w mediach społecznościowych obserwuje blisko 110 tys. osób.

Jest postrzegana jako głowa tej rodziny, która ją spaja i umacnia. To ktoś taki jak swego czasu królowa angielska, która też musiała być piorunochronem dla swoich niepoukładanych życiowo dorosłych dzieci. Oczywiście, w odpowiedniej skali - uważa ekspert dużego domu mediowego, cytowany przez "Super Express".

Małgorzata Ostrowska-Królikowska zarabiać krocie w sieci

Z kolei znajoma gwiazdy w rozmowie z gazetą zdradziła, że "Małgorzata zainteresowała reklamodawców, którzy coraz częściej proponują jej współpracę". - I tak dostaje propozycje dotyczące reklamowania kosmetyków, produktów spożywczych, artykułów do domu. Za jeden post może negocjować kwoty sięgające 50 tys. zł - wyznała.

Do niedawna Małgosia była pomijana przez reklamodawców, ale w ostatnich latach przybyło jej obserwatorów w mediach społecznościowych i agencje marketingowe to zauważyły. Ta zwiększona popularność to niewątpliwie efekt kłopotów rodzinnych, które przenikały do prasy - dodało źródło "SE".
Wybrane dla Ciebie
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"