Natalia Gorzołka| 
aktualizacja 

Baczyńska znów projektuje dla Rossmanna

0

To już drugi sezon jesienno-zimowy, w którym Baczyńska zdradza wielkie haute couture z sieciówką! Zamiast zaskakiwać na międzynarodowych wybiegach, chce zadbać o żonę przeciętnego Kowalskiego w jednej z najbardziej znanych sieciowych drogerii. Czym projektantka chce ująć tym razem serca Polek?

Baczyńska znów projektuje dla Rossmanna
(Youtube.com, Rossmann Polska)

W Rossmannie kupujemy na szybko. Zwykle klientka sięga w drogerii po mydło, tampony czy szampon, ewentualnie perfumy, jeżeli są w okazyjnej cenie. Wpada dosłownie na chwilę, na pięć przed tramwajem powrotnym do domu. Zatem gdzie czas na przymiarki czy modę przez duże M?

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Sweter z Rossmanna poprawia humor. Tym razem w kolekcji Baczyńskiej dla Rossmanna znajdziemy nie tylko modne torebki, rękawiczki, szaliki i rajstopy, ale całe zestawy - od stóp do głów! Czy faktycznie Polki w drogerii kosmetycznej poszukiwać będą ratunku dla nastroju po kiepskim dniu w pracy? Czy duet wartości i jakości, który reprezentuje projektantka oraz sieciowa drogeria, może faktycznie zaspokoić potrzebę lepszego samopoczucia?

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Szanujemy Baczyńską, lubimy Rossmanna. Pokochaliśmy projektantkę za jej sukcesy na międzynarodowej arenie mody. To nasza reprezentantka stylu, którą uwielbia już nie tylko Polska. Z kolei znaną drogerię polubiliśmy za to, że jest za każdym rogiem, a asortymentem potrafi zaspokoić bieżące sprawy i nagłe okoliczności.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Po jakie rzeczy z kolekcji warto sięgnąć na jesień i zimę? Z pewnością w zaproponowanej kolekcji znajdziemy sporo sezonowych hitów. Pierwsze rzucają się w oczy kultowe bluzki boho z falbaniastymi rękawami w minimalistycznych kolorach. Kolorowe futro to kolejna rzecz, która krzyczy do nas z najpopularniejszych wybiegów tj. Fendi, Gucci, Max Mara, a którą znaleźć możemy w propozycji Baczyńskiej w Rossmannie. Kokarda zawiązana pod szyją to coś, czego nie może zabraknąć pod jesiennym płaszczem, jak i w kolekcji G by Baczyńska. Gosia pragnie również ująć serca kobiet klasycznych, ceniących ponadczasowość pełnym elegancji i nonszalancji kapeluszem.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Kto to kupi? Tym razem genialna strategia marketingowa łapie za serca nie tylko żony przeciętnego Kowalskiego, ale także córki i matki. Moda dla młodszych i starszych, spontanicznych i dojrzałych kobiet. Cała kampania oraz zestawy świetnie prezentują się zarówno na 20+, 30+, jak i 50+. Genialnie obrazuje to przekrój klientek popularnej drogerii oraz wyznawane wartości: uniwersalności oraz ponadczasowość. Czyżby to właśnie miało połączyć projektantkę z drogerią na znacznie dłuższy czas?

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Dzisiejsze poradniki stylistów nawołują, by mody nie traktować poważnie, tylko się nią bawić. I faktycznie Gosia Baczyńska zabawiła się z nami! Pytanie czy mamy ochotę uczestniczyć w tej modowej grze?

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić