Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
aktualizacja

Dantejskie sceny w Lidlu. Masowo oddają zakupy

72
Podziel się:

W sklepach sieci Lidl trwała akcja "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Promocja miała przyciągnąć klientów, jednak w niektórych "obudziła" mocno pierwotne instynkty.

Dantejskie sceny w Lidlu. Masowo oddają zakupy
(Fotolia)

To miał być test własnych marek sieci. Jeżeli coś Polakom nie pasowało, mogli oddać opakowanie do kasy i otrzymać zwrot pieniędzy. Po tygodniu media i klienci opisywali szalone sytuacje, gdy ludzie traktowali kasy jak "sortownie śmieci". Lidl zareagował na serię zgłoszeń o nadużyciach i promocję zakończył. Miała trwać do 30 listopada.

Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - informuje sieć.

Lidl zapewnia, że wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień promocji. Dotąd ciężko uciec od wrażenia, że Polacy wyczuli okazję do szybkiego zarobku.

Ludzie robią zakupy na 1000 zł, wypakowują towary w domu, a na drugi dzień przyjeżdżają do sklepu z koszykiem wypchanym pustymi pudełkami – czytamy w jednym z wpisów zamieszczonych Facebooku sieci.

Internauci twierdzą, że w sklepie zapanował bałagan. Twierdzą, że akcja znacznie wydłużyła kolejki do kas, a klienci zwracają często nieświeże produkty

Klienci mogą oddawać produkty zakupione między 27 października a 30 listopada. Mowa o takich, których opakowania są w "stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym". Ich zwrot oznacza zwrot pieniędzy.

Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów. Nasi klienci również znają już marki Lidla i cenią je za wysoką jakość i atrakcyjną, niską cenę. Chcemy, by nowi klienci mogli się również o tym przekonać – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(72)
Dfg
6 lat temu
Celowo tco zrobili a potem się z nidorozwoi śmiali.
ewaa
6 lat temu
jednym slowem zenada,no pokazalismy my POLACY jacy kulturalni jestesmy,ze o braku wstydu to juz nie wspomne.
xcxcx
6 lat temu
i polaki cebulaki pokazali na co ich stać
mróz
6 lat temu
Nie wiem czy zwrot towaru pozostawi dobre wspomnienia na przyszłość. nez względu na jakość produktu.
fhnm,fhmjf
6 lat temu
prawnicy lidla nie przyłożyli się do regulaminu ;) Ot i wszystko. W każdym innym kraju byłoby tak samo.
pl
6 lat temu
Wstyd, choć Niemcow nie szkoda..
iwonka66
6 lat temu
po prostu wstyd mi za tych wszystkich nieuczciwych cwaniaków
silver
6 lat temu
Normalnie i do Lidla trafiły "BABCIE Z RADOMIA". Ponoć niektórzy po zakupie proszku przesypywali na parkingu go do innego pojemnika i zaraz wracali do sklepu. Albo ze smakiem zjedli jakąś czekoladę ale wrócili z opakowaniem do sklepu żeby odebrać pieniądze bo czekolada nie była dobra.
Asia
6 lat temu
Jak to mówią, chytry podwójnie traci ;) to Lidl ma nauczkę, chcieli wyczyścić nasze kieszenie to się zdziwili :) Szkoda, że nie kupuję w lidlu ;) Od zawsze wiadomo, że promocja to tylko większa kasa dla sklepu, bo durnemu człowiekowi wydaje się, że już, teraz mu to potrzebne ;) A sklep kasę liczy ;) U nas nie ma prawdziwych promocji, jest tylko zawyżanie cen po ty, by za chwile przekreślić nieistniejąca i sprzedać i tak drogo :)
pi razy enter
6 lat temu
Manipulujecie wpisami... dlaczego usunęliście wczorajszy wpis z największą liczbą "plusów" o reaktywacji sieci Społem?
zosia samosia
6 lat temu
Jakby ludzie mieli troche kultury w sobie i nie zachowywali się jak stado bydła które na hasło "promocja" roznosi sklepy,( bo tak jest) i robi syf na sklepach bo musi pootwierać 15 takich samych produktów i nie odlozy na swoje miejsce tylko wrzuca gdziebadz,to nie było by problemów.... Pozatym z e strony klientów to brak szacunku nie tylko dla samych siebie ale także dla pracowników którzy musza wysluchiwac i sprzatac po takich chorych ludziach!!!! zamiencie się rolami to zobaczymy jak będzie wesoło!!!! ludzie ogarnijcie się bo to co się z wami dzieje to szczyt głupoty i niechlujstwa!!!!
rodaczka
6 lat temu
Narzekacie na polaków. Popatrzcie na dantejskie sceny kiedy zaczynają się wyprzedaże w USA. Oczywiście Was to dziwi że Polacy zwracają opakowania, zwracają bo taka promocja i bardzo dobrze, Sklepy wymyślają coraz to nowsze promocje nie dla Was klientów ale po to by przyciągnąć ludzi i zarobić więcej i więcej. To nie Polacy ich wydymali a oni dymają nas od początku istnienia marketów i wymyślają coraz to nowsze haki (promocje) na nas aby wyczyścić nasz kieszenie. I tu trafiła kosa na kamień choć raz wydymali siebie ale niestety spryciarze się szybko wycofali. Ktoś nie przewidział co taka promocja niesie za sobą.
mimi
6 lat temu
o matko, zawsze tak jest w biednej Polsce
wstyd
6 lat temu
Oto Polska właśnie, 500 + i darmowe żarcie. Teraz wiecie dlaczego biją Polaków na wyspach
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić