#dobrebopolskie Tego jeszcze nie było. Rajstopy z... zabytkami
Łódzka firma produkująca rajstopy postanowiła dołączyć do akcji promującej miasto.
Łódzka Rajtuza to projekt firmy Gabriella. Pomysł nowej marki opiera się na przeniesieniu znanych łódzkich atrakcji na wzorki na rajstopach. Producenci przekonują, że chcą nawiązać do bogatych tradycji przemysłu pończoszniczego w całym regionie.
W okolicach Łodzi powstaje ok. 89% z wszystkich produkowanych w Polsce rajstop. Szacuje się, że rocznie jest to 120 milionów par. Do największych okolicznych producentów rajstop należy firma Marylin, Wola oraz słynąca z kontrowersyjnych reklam, zgierska marka Adrian.
Firma Gabriella uznała, że chce ozdobić rajstopy dwoma symbolami miasta. Pojawią się więc na nich: słynna Manufaktura oraz jeden z najważniejszych łódzkich symboli, pomnik Tadeusza Kościuszki.
Łódzka Rajtuza powstała, by promować nasze miasto i pokazywać, że duży przemysł może być kreatywny – powiedział "Dziennikowi Łódzkiemu" Sebastian Krajda, menadżer marki Gabriella.