Jeśli mieszkasz w Polsce i korzystasz z polskiej wersji językowej to wykonuj poniższe czynności krok po kroku:
- Zacznij od wpisania w miejsce adresu URL: https://www.facebook.com/ads/preferences. Pierwsze, co zobaczysz to krótki przewodnik o tym, jak Facebook określa twoje preferencje dotyczące reklam itd. Generalnie nuda, więc zjedź na dół - do sekcji "Zainteresowania";
- Tutaj zobaczysz kilka zakładek takich jak: "Wiadomości i rozrywka", "Biznes i przemysł" itd. Ciebie interesuje jednak "Styl życia i kultura".
- To miejsce, w którym Facebook gromadzi informacje o twoich zainteresowaniach, poglądach politycznych, skłonnościach religijnych itp.
Przygotuj się na małe zaskoczenie. Jeśli posiadasz konto na Fejsie od wielu lat, ale nigdy nie robiłeś porządków w tym, co lajkowałeś, udostępniałeś i komentowałeś, to twoją reakcją na to, jak określa cię bot Marka Zuckerberga, może być:
Już wiesz, jakim kluczem posługuje się Facebook, próbując dopasować reklamy pod ciebie? Przeglądając kafelki możecie sami zrezygnować z części sekcji i ocenić ich trafność. Do dzieła!
Autor: Kamil Królikowski
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.