Post wyglądał następująco:
O bojkocie zrobiło się głośno także w serwisie wykop.pl. Z kolei na facebookowym fanpage’u pubu zaczęły pojawiać się najniższe oceny lokalu. Szybko jednak dogoniły je te najwyższe – od, jak można się domyślać, w większości przeciwników KOD. W momencie pisania artykułu olsztyński pub miał prawie 670 ocen. Najniższych było 92, a najwyższych aż 572.
Na odpowiedź właścicieli nie trzeba było długo czekać. Pojawił się wpis, w którym można przeczytać:
My jako lokal jesteśmy neutralni, w swoje progi chętnie przyjmujemy każdego strudzonego wędrowca i staramy się ugościć go najlepiej jak potrafimy. Nigdy nie prowadziliśmy "segregacji" klientów i nie zamierzamy zmieniać tego w przyszłości. Prosimy nie oceniać nas przez pryzmat pojedynczej opinii niezadowolonego klienta. Jeżeli kiedykolwiek ktoś został wyproszony przez obsługę z lokalu, to tylko i wyłącznie ze względu na niestosowne zachowanie.
Pod nim odpowiedziano też na komentarz jednego z facebookowiczów:
Opis mija się z prawdą całkowicie, polecam przyjść i się przekonać, dziś spróbujemy skontaktować się z autorem opinii, by sprawdzić jego motyw i być może wyciągnąć prawne konsekwencje.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.