Kurier poprosił, by nic już nie zamawiała

49

Kim Thursfield z Londynu zastała na drzwiach swojego mieszkania nietypową wiadomość od kuriera firmy Hermes. Poprosił ją, by przestała zamawiać zakupy w sieci, skoro nigdy nie ma jej w domu.

Kurier poprosił, by nic już nie zamawiała
(Twitter)

Kobieta zrobiła zdjęcie wiadomości i wrzuciła je na Twittera. Kiedy tylko pojawiło się na koncie Hermesa, szybko posypały się komentarze innych klientów firmy. Wszystkie bez wyjątku wyrażały oburzenie.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter

To straszne! Dajesz im pracę. A z resztą to ich sprawa!

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Nie mają obsługi klienta, spóźniają się z przesyłkami, kłamią. Moja rodzina już nie korzysta z ich usług.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Nie do pomyślenia! A właściwie, dość prawdopodobne.

To była bezczelność ze strony kuriera. Kim Thursfield zamówiła przez internet pieluchy dla dziecka. W dniu, w którym miały być dostarczone, akurat korzystała z mężem i 20-miesięczną córką z dnia wolnego i wyszli z domu. Poirytowany kurier nawet nie zadzwonił wcześniej, by się umówić.

Firma natychmiast przeprosiła za zamieszanie. Przez Twittera poprosiła o dane kontaktowe, by rozwiązać problem. W Metro możemy przeczytać oświadczenie rzecznika Hermesa, według którego zachowanie pracownika było niedopuszczalne. Dopóki sprawa się nie wyjaśni, będzie zawieszony w obowiązkach.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Autor: Paulina Kwiatkowska

Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić