Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Lacoste starł się z polskimi biznesmenami. I wygrał

Logo zaproponowane przez polskich producentów okazało się być zbyt podobne do znanego wszystkim zielonego krokodyla.

lacoste lacoste
lacoste lacoste (flickr.com, Justin Taylor)

Sportowy gigant zyskał poparcie sądu i zablokował polskiego konkurenta. W ocenie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, zaproponowane przez Polaków logo jest złudząco podobne do zielonego krokodyla Lacoste - podaje news.com.au.

*Firma Eugenii Mocek i Jadwig Wenta chciała wykorzystać symbol krokodyla w nazwie firmowej. * Sprzeciwiła się temu francuska spółka Lacosta, która złożyła pozwew do sądu.

Istnienie duże prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd - orzekł sąd.

*Konsument siegając po produkt, może myśleć, że pochodzi od Lacoste. * Zdaniem sądu, znaki mają "średni poziom podobieństwa", więc uznanie go na terenie UE jest niemożliwe. To oznacza, że sportowy lider jako jedyny posiada prawo do używania logo krokodyla na ubraniach i butach.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić