*Allister Haire pokazał, że matematyka nie uznaje naciągania. *Jego ścisły umysł nie pozwolił mu przejść obojętnie wobec zapewnień o nieskończonej liczbie kombinacji składników burgera. Szybkie obliczenia zawstydziły australijski oddział McDonald’s, który oferował tę promocję.
Jako dowód opublikował je na swoim Facebooku :
*Z jego obliczeń wynika, że możliwości jest… dokładnie 1073741823. *„To liczba skończona. Nie nieskończona” – podkreślił.
Czy firma tak nisko ocenia moją inteligencję uważając mnie za zbyt głupiego, by podejrzewać, że skończona liczba składników może przynieść nieskończoną liczbę kombinacji? – komentuje Allister Haire i dodaje: – Opinia publiczna musi poznać prawdę.
*Pomysł sprawdzenia McDonald’s pojawił się zupełnie przypadkiem. *Jego kolega zastanawiał się, czy jest jakiś matematyczny sposób, żeby udowodnić, że reklama nie mówi prawdy. I jak widać, udało się.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.