Nowe wyzwanie opanowało sieć. Szczyt głupoty?

Idea internetowego wyzwania jest prosta. Nagrywasz filmik i udostępniasz go na swoim profilu w mediach społecznościowych. I czekasz, co zrobią inni.

Nowe wyzwanie opanowało sieć. Szczyt głupoty?
(youtube.com)

*Osoby, którym rzucasz wyzwanie, muszą zrobić dokładnie to samo. *W ten sposób można zwrócić uwagę na ważne problemy, albo po prostu sprowokować zabawę. Czasami wątpliwej jakości zabawę. Niektórym udaje się połączyć jedno z drugim.

Teraz fani nagrywania krótkich filmów mają nowe zajęcie. Condom Challenge, czyli "wyzwanie prezerwatywy". Brzmi niezbyt poważnie, choć ci, którzy uczestniczą w akcji próbują dorabiać do niej ideologię. Celem jest podobno udowodnienie, że prezerwatywy są niezwykle wytrzymałe i elastyczne. Ma to zachęcać młodych ludzi do używania ich jako antykoncepcji.

Sprawa jest banalnie prosta. Wystarczy wypełniony wodą kondom i osoba, która zrzuci ci go na głowę. Twitter i YouTube pełne są filmików, na których młodzi ludzie podejmują wyzwanie.

*Przykładów wcześniejszych wyzwań jest wiele. *Na przykład akcja Ice Bucket Challenge. Miała na celu zbieranie pieniędzy na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane. Były też wyzwania pozbawione szczytnych celów. Cinnamon Challenge polegało jedynie na tym, żeby zjeść łyżkę cynamonu.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić