aktualizacja 

Nowy "patriotyczny" napój podbije gusta młodzieży? Internauci kpią

45

Twórcy napoju energetycznego Super Ruchacz postanowili pójść za ciosem i na fali popularności rozkręcić nową markę - tym razem o nazwie Żołnierze Wyklęci.

Nowy "patriotyczny" napój podbije gusta młodzieży? Internauci kpią
(flickr.com, PROQuinn Dombrowski)

* Napój trafi na sklepowe półki lada moment.* "Jest praktycznie gotowy. Chcielibyśmy wypuścić go do sprzedaży w sierpniu" - zapowiada w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Marek Bartosiński z firmy 8K.

Skąd pomysł akurat na taką nazwę? Bartosiński nie kryje, że jego firma chce po prostu zarobić na fali patriotycznego wzmożenia wśród polskiej młodzieży. Nie przekonują go też zarzuty, że inicjatywa jest cyniczną grą martyrologiczną.

Widzieliśmy już pościel z symbolem Polski Walczącej i obrazem zgliszcz Warszawy po powstaniu. A wiadomo, co często robi się w pościeli. Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje - mówił Bartosiński.

Producenci chcą trafić w szczególności do młodzieży czującej potrzebę patriotycznej identyfikacji. Oprócz tej grupy docelowej firma 8K chciałaby, aby ich produkt kupowali równie chętnie stadionowi kibice. Na pytanie, czy producenci napojów są zaangażowani politycznie Bartosiński odpowiedział krótko:

Daleko nam do narodowców. Nie należymy do żadnej partii. Interesujemy się polityką, ale nie udzielamy się publicznie.

Co na to potencjalni klienci? Internauci komentują całą sprawę ze sporym dystansem. Nie brakuje żartów i kpin.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Autor: Kamil Królikowski

Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić