Oto ulubiony trunek millenialsów. Nie ma wątpliwości

5

Badania wykazały, że najpopularniejszym trunkiem wśród millenialsów, czyli osób urodzonych między 1980 a 1994 rokiem, jest wino. Piją go więcej niż jakiekolwiek inne pokolenie.

para wino
para wino (123RF.COM)

Najnowsze badania nie pozostawiają wątpliwości. Według organizacji Wine Market Council 79 milionów Amerykanów w wieku 21-38 lat wypiło w 2015 roku 159.6 milionów skrzynek wina, co daje 2 skrzynki na osobę. Jedna skrzynka to standardowo 12 butelek po 750 ml każda, czyli 9 litrów wina.

Poniżej 30 roku życia dominują w tej statystyce kobiety. Powyżej trzydziestki jest to już proporcja pół na pół. Przy jednym posiedzeniu średnia ilość wypijanego wina to 3 kieliszki - również więcej niż inne pokolenia. Średnia wydatków na butelkę trunku to niecałe 8 dolarów.

Millenialsi nie tylko piją dużo wina, ale ogólnie sporo alkoholu - wynika z sondażu Instytutu Gallupa. Na to, że wino to dobry wybór mamy dowód.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić