aktualizacja 

Parodia wydłużona do granic. Uwaga, wciąga…

0

Przeróbka reklamy z Matthew McConaughey'em ciągnie się w nieskończoność. Znany aktor przez godzinę pije kawę i gapi się na deszcz. O dziwo, wideo podbija sieć

Parodia wydłużona do granic. Uwaga, wciąga…
(Youtube.com)

Wszystko rozpoczęło się od reklamy samochodu. Oryginalna wersja reklamy modelu Lincolna z aktorem znanym z takich filmów jak "Interstellar", "Witaj w klubie" czy z serialu "Detektyw", trwała zaledwie 30 sekund. McConaughey czekał w kawiarni aż przestanie padać, aby móc otworzyć swój szyber dach i ruszyć w drogę.

Spot okazał się pożywką dla internetowych żartownisiów. Najpierw ktoś dodał do niego okrutne zakończenie wycięte z filmu "Trzynaście rozmów o tym samym".

Później nagranie wziął na warsztat duet youtuberów Auralnauts. Wydłużył czekanie aktora do prawie sześciu minut, wypełniając je absurdalnymi monologami nagranymi przez komika Jona Baileya.

Obecna przeróbka to rozwinięcie pomysłu Auralnauts. Wykorzystano tu zaledwie 15 sekund reklamy, samą sekwencję siedzenia w restauracji. Co ciekawe, patrzenie na bezczynność aktora ma w sobie coś uspokajającego i wcale nie nuży.

Zobacz także: Zobacz wideo, które na YouTubie ma ponad 130 tys. wyświetleń.

Autor: Tomasz Wiślicki

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić