aktualizacja 

Polacy światowymi liderami w blokowaniu reklam

14

Według danych firmy Cloud Technologies siedem milionów Polaków korzysta z wtyczek blokujących internetowe reklamy. To czyni z nich światowych liderów.

Polacy światowymi liderami w blokowaniu reklam
(Pixabay.com)

Co trzeci polski internauta blokuje reklamy w przeglądarce. Dlaczego tak się dzieje? Firmy marketingowe inwestują coraz większe pieniądze w reklamę w sieci, jednak efekt jest często odwrotny od zamierzonego.

Blokujemy reklamy, bo zakłócają nasz spokój, marnują nasz czas, irytują. Tu wychodzi też nasza powstańczo-konspiracyjna natura. Jedną z cech narodowych zawsze była zaradność, stąd nie dziwi, że stawiamy opór, kiedy ogranicza się naszą suwerenność pod względem tego, co oglądamy - mówi Bartosz Sikora z firmy Havas Media, cytowany przez rp.pl.

Internauta nie chce być do niczego zmuszany. Powstające jak grzyby po deszczu programy i wtyczki do blokowania reklam są odpowiedzią na potrzeby rynku. Jedni wynajdują sposoby na blokowanie, inni szukają możliwości omijania blokujących wtyczek. Ta zabawa w kotka i myszkę trwa w najlepsze, ale póki co lepiej radzą sobie przeciwnicy reklam, w tym ogromna grupa Polaków.

Autor: Bartosz Nowak

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić