Przesadzili z reklamą. Gołe piersi i pośladki

Najnowsza kampania reklamowa „I Love Ugly” spotkała się z dużą krytyką. Wykorzystanie nagiego kobiecego ciała w roli tła dla biżuterii rozwścieczyło internautów, którzy nie pozostawili suchej nitki na nowozelandzkiej firmie.

Przesadzili z reklamą. Gołe piersi i pośladki
(Instagram.com, iloveugly)

*Reklama prezentuje męskie pierścienie na dłoniach mężczyzny dotykającego nagą kobietę. *Kontrowersje wzbudziło to, że męska biżuteria stała się pretekstem do pokazania intymnych części ciała kobiety: piersi, pupy, a nawet krocza - podaje „Buzz Feed”.

*Na reakcję internautów długo nie trzeba było czekać. * "Zdjęcia są seksistowskie i obrzydliwe. Mężczyźni wykorzystują kobiece ciało jako rekwizyt" - pisze Kat.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Davida oburzyło, że wykorzystali ciało kobiety, żeby sprzedać kilka pierścieni:

Trwa ładowanie wpisu:twitter

A Smallpocalypse, że reklama jest "seksistowska jak diabli":

Trwa ładowanie wpisu:twitter

*Głos zabrała w końcu firma "I Love Ugly". *Na twitterze przyznali, że pojawiły się różne opinie na temat ich ostatniej kampani reklamowej pierścieni. "Niektórzy ją kochają, inni nienawidzą. Jeśli coś denerwuje, to znaczy coś dobrego" - stwierdzili.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Jesteśmy rozczarowani, widząc jak I Love Ugly uprzedmiotowił kobiety w najnowszej kampanii reklamowej - powiedziała Rea Duff, prezes Krajowej Rady Kobiet w Nowej Zelandii w rozmowie z "Buzz Feed".

Zdaniem Duff kobiety są zbyt często postrzegane jedynie jako obiekty seksualne. To powoduje rosnącą przemoc wobec nich.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić