Ta spódnica podzieliła sieć. Niefortunny wzorek
Firma odzieżowa J.C. Penney znalazła się pod ostrzałem internautek ze względu na niezbyt szczęśliwie zaprojektowaną spódnicę ołówkową.
Źródło zdjęć: © imgur
Dla jednych to ładny kwiatek, dla innych... krwawa plama. Dlatego ołówkowa spódnica Worthington zyskała już przydomek "period skirt", czylo okresowa spódnica. Wiele internautek kpi, że oferująca ubranie firma faktycznie sprzedaje coś, czym kobiety mogą zasłonić krwawą "wpadkę".
Gdy spojrzeć nastronę produktu, widać, że kwiatek umieszczony jest wyraźnie z prawej strony. Problem w tym, że w ruchu spónica wygląda inaczej.
Głosów krytycznych pojawiło się na tyle dużo, że sprawę skomentował dział prasowy firmy.
Sądzimy, że to wspaniała spódnica na każdy dzień miesiąca - stwierdzili krótko.