aktualizacja 

Tak wyszczuplisz ramiona

0

Wysportowane ramiona świetnie prezentują się w każdym stroju. Jak jednak nad nimi pracować, by je ładnie wyrzeźbić, ale nie dorobić się zbyt umięśnionych bicepsów?

Tak wyszczuplisz ramiona
(Pixabay.com)

Ramiona to bardzo wdzięczny temat. W porównaniu z brzuchem lub udami dużo łatwiej i szybciej poprawia się ich wygląd. Niestety, spora liczba kobiet boi się trenować ramiona w obawie przed nadmiernym przyrostem masy mięśniowej. To błąd. Praca nad mocno wyrzeźbionymi, umięśnionymi ramionami jest naprawdę wymagająca i zwykłe ćwiczenia wzmacniające na pewno nie spowodują u kobiet efektu męskiego bicepsa. Gwarantuję.

Jak ćwiczyć ramiona, by nabrały kształtniejszego wyglądu? U osób o normalnej wadze lub lekkiej nadwadze wystarczy wykonywanie odpowiednich ćwiczeń raz lub dwa razy w tygodniu. W przypadku osób z dużą nadwagą lub otyłością, oprócz ćwiczeń wzmacniających, przydałoby się także trening pomagający zrzucić wagę – np. marsze, pływanie, treningi fitness – ponieważ w przeciwnym razie ramiona będą się rzeźbić, ale dalej pozostaną przykryte „kołderką” tkanki tłuszczowej.

Oto przykładowy, pełny trening na wzmocnienie i wyrzeźbienie ramion. Wystarczy go wykonywać raz lub dwa razy w tygodniu. Przy regularnych cyklach sprawi, że wasze ręce będą silniejsze, mocniejsze i dużo bardziej kształtne.

Autor: Marta Hennig

Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić