Czym jest Coca-Cola Life? W odróżnieniu od zwykłej coli, jest rozlewana do zielonych puszek. To, co ją wyróżnia to również fakt, że ma 35% mniej kalorii niż tradycyjna cola. Efekt ten uzyskano dzięki połączeniu klasycznej coli z dietetyczną. Pojawiła się na rynku około 2 lata temu.
Cole Life wyróżnia także to, że jest słodzona stewią. Stewia jest naturalnym słodzikiem pozyskiwanym z roślin występujących w obu Amerykach. Jej właściwości zostały odkryte już w XVI wieku. Nowa cola miała zatem być lepszą, "zdrową" wersją amerykańskiego klasyka.
Niestety, nie udało się. Media, które w ostatnich dniach zbadały jej popularność donoszą, że jest ona znikoma. Wskaźnik sprzedaży napoju jest dwukrotnie niższy niż w przypadku waniliowej Coca-Coli! Mimo to władze koncernu twardo trzymają się przekonania, że wprowadzenie produktu miało sens.
Problem kiepskiej sprzedaży nie dotyczy jednak tylko coli słodzonej stewią. Cały koncern odnotował w ostatnich latach spadek sprzedaży, wynikający z pojawiania się mody na zdrowe odżywianie. Ludzie coraz częściej sięgają po naturalne soki, odrzucając produkty, które są tylko pozornie zdrowe. Coca-Cola Life nie jest zatem produktem na miarę naszych czasów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.