aktualizacja 

Wielka porażka Coca-Coli

Najnowszy produkt koncernu nie zdobył oczekiwanej popularności.

Coca-cola Life
Coca-cola Life (Wikimedia Commons CC0)

Czym jest Coca-Cola Life? W odróżnieniu od zwykłej coli, jest rozlewana do zielonych puszek. To, co ją wyróżnia to również fakt, że ma 35% mniej kalorii niż tradycyjna cola. Efekt ten uzyskano dzięki połączeniu klasycznej coli z dietetyczną. Pojawiła się na rynku około 2 lata temu.

Cole Life wyróżnia także to, że jest słodzona stewią. Stewia jest naturalnym słodzikiem pozyskiwanym z roślin występujących w obu Amerykach. Jej właściwości zostały odkryte już w XVI wieku. Nowa cola miała zatem być lepszą, "zdrową" wersją amerykańskiego klasyka.

Niestety, nie udało się. Media, które w ostatnich dniach zbadały jej popularność donoszą, że jest ona znikoma. Wskaźnik sprzedaży napoju jest dwukrotnie niższy niż w przypadku waniliowej Coca-Coli! Mimo to władze koncernu twardo trzymają się przekonania, że wprowadzenie produktu miało sens.

Problem kiepskiej sprzedaży nie dotyczy jednak tylko coli słodzonej stewią. Cały koncern odnotował w ostatnich latach spadek sprzedaży, wynikający z pojawiania się mody na zdrowe odżywianie. Ludzie coraz częściej sięgają po naturalne soki, odrzucając produkty, które są tylko pozornie zdrowe. Coca-Cola Life nie jest zatem produktem na miarę naszych czasów.

Źródło:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić