Jagoda Mówińska| 

Wystawa zszokowała klientów popularnego supermarketu. Reklamowali broń

21

W jednym z amerykańskich supermarketów Walmart pojawiła się gablota z bronią. Na wiszącym nad nią banerze klienci zobaczyli napis "Rozpocznij rok szkolny jak bohater". Zdjęcia kontrowersyjnej ekspozycji obiegły internet lotem błyskawicy.

Wystawa zszokowała klientów popularnego supermarketu. Reklamowali broń
(Pixabay.com)

Klienci, którzy zobaczyli ekspozycję byli zbulwersowani. Zażądali od supermarketu wyjaśnień, wyrażając zdegustowanie na Twitterze. Nazwali stoisko "obrzydliwym" i "naprawdę okropnym". Zwrócili uwagę na to, że Walmart skłania dzieci do przemocy i promuje nieakceptowane w społeczeństwie postawy. Tak wygląda pechowa wystawa:

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Sieć szybko zareagowała na zarzuty. Przeprosiła za niestosowane stoisko i obiecała jak najszybciej wyjaśnić sprawę. Rzecznik prasowy firmy Charles Crowson, w rozmowie z CNN Money przyznał, że firmie jest przykro z powodu pomyłki.

Przykro nam z powodu tego, co się wydarzyło. Intensywnie pracujemy nad tym, by ustalić gdzie zostało zrobione zdjęcie. Chcemy mieć pewność, że baner został usunięty - powiedział rzecznik sieci.

*Oświadczenie sklepu nie uspokoiło internautów. * Uznali wystawę za świadomą akcję. Część wspominała strzelaniny, które miały miejsce w amerykańskich szkołach. Jeden z użytkowników Twittera nazwał Amerykę niewolnicą lobby producentów broni.

Hasło, wokół którego wybuchły kontrowersje to część kampanii reklamowej. Walmart reklamuje przybory szkolne, prezentując uczniów w strojach słynnych suberbohaterów. W spocie pojawił się Batman, Supermen oraz Power Rangers.

To nie pierwszy skandal z amerykańskim gigantem w roli głównej. Rok temu, we wrześniu w sklepach pojawiło się stoisko z puszkami Coca-Coli ustawionymi na kształt wież World Trade Centre. Miało nawiązywać do rocznicy tragedii z 2001 roku, jednak Amerykanie uznali ją za profanację.

Zobacz także: Zobacz też: Nie będzie zakazu handlu w niedzielę?

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić