o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na

Za te zdjęcia internauci prawie ich zlinczowali. Mieli rację?

3
Podziel się

Szefowie brazylijskiej edycji magazynu "Vogue" musieli się mocno tłumaczyć. Ich kampania promująca paraolimpiadę była dobrym pomysłem, ale odbiła się czkawką z jednego powodu. Do sesji zdjęciowej zaangażowano znanych aktorów, którym komputerowo dorobiono kalectwo.

Za te zdjęcia internauci prawie ich zlinczowali. Mieli rację?
(Twitter/Vogue Brasil)
bDUaovVh

Pomysł dobry, ale wykonanie nieprzemyślane. Akcję promocyjną stworzono, ponieważ bilety na igrzyska paraolimpijskie sprzedają się bardzo słabo - do tej pory zostało jeszcze ok. 80 proc. wejściówek. Brazylijski "Vogue" postanowił więc przeprowadzić kampanię, do której zaangażowano znanych aktorów - Paulo Vilhenę i Cleo Pires. Problem w tym, że nie mają oni żadnych fizycznych ułomności.

"Wszyscy jesteśmy paraolimpijczykami" to hasło kampanii. Internauci szybko jednak podchwycili, że akurat osoby na zdjęciu nimi nie są. Najgorsze jednak, że się za nich podają, ponieważ zdjęcia zmanipulowano w taki sposób, by udawali inwalidów. Kobiecie "amputowano" rękę na wzór pingpongistki Bruny Alexandre, a "beznogi" mężczyźna udaje siatkarza Renato Leite - informuje "The Telegraph".

bDUaovVj

Internauci są oburzeni całą sytuacją. Kampanię ostro skrytykowano w mediach społecznościowych. Wszyscy podkreślają, że nie brakuje modeli z takimi samymi ułomnościami, których magazyn mógł zatrudnić. Podobnie jak samych sportowców, którzy byli wzorami dla sesji. To byłoby prawdziwą promocją zawodów i tych ludzi, a nie photoshopowani aktorzy. Która strona ma waszym zdaniem rację?

Autor: Bartosz Nowak

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

bDUaovVp

bDUaovVK
KOMENTARZE
(3)
GUN-freedom
5 lata temu
Jaka aktywność w mediach społecznościowych. Ale kuwa przy urnach to już nie. Najmądrzejsi są w internecie, ale przy urnach sami idioci. Tak w Brazylii jak i u nas od 25 lat wybieramy chytrych złodziejaszków i marionetki służb.
Anika
5 lata temu
Reklama pomyślana źle! Dziewczyna bardzo ładna i zgrabna, facet przystojny. Ale wyglądają, jakby reklamowali salon tatuażu albo sex shopu. Mogli to naprawdę zrobić lepiej, tym bardziej, że w tych ludziach jest duży potencjał!
wiarus
5 lata temu
nie widze nic zlego w takiej akcji promocyjnej!pokazuje ona na przyklad to ,ze nawetosoby znane na calym swiecie,cenione-moga byc lub w ulamku sekundy stac sie niepelnosprawnymi.oczywiscie lepiej byloby podebrac rzeczywistych niepelnosprawnych,a przy tym znamienitych,ale nawet taka promocja paraolimpiady jest w porzadku!jesli dobrze wszystko przemyslicie to na pewno sie zgodzicie ze mna
bDUaovVL
Najnowsze komentarze (3)
Anika
5 lata temu
Reklama pomyślana źle! Dziewczyna bardzo ładna i zgrabna, facet przystojny. Ale wyglądają, jakby reklamowali salon tatuażu albo sex shopu. Mogli to naprawdę zrobić lepiej, tym bardziej, że w tych ludziach jest duży potencjał!
wiarus
5 lata temu
nie widze nic zlego w takiej akcji promocyjnej!pokazuje ona na przyklad to ,ze nawetosoby znane na calym swiecie,cenione-moga byc lub w ulamku sekundy stac sie niepelnosprawnymi.oczywiscie lepiej byloby podebrac rzeczywistych niepelnosprawnych,a przy tym znamienitych,ale nawet taka promocja paraolimpiady jest w porzadku!jesli dobrze wszystko przemyslicie to na pewno sie zgodzicie ze mna
GUN-freedom
5 lata temu
Jaka aktywność w mediach społecznościowych. Ale kuwa przy urnach to już nie. Najmądrzejsi są w internecie, ale przy urnach sami idioci. Tak w Brazylii jak i u nas od 25 lat wybieramy chytrych złodziejaszków i marionetki służb.
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić