Reklama amerykańskiej sieciówki Lane Bryant jest na cenzurowanym. Spot okazał się zbyt kontrowersyjny - zarówno dla ABC, jak i NBC. W trwającym 30 sekund klipie widać kobiety w różnym stopniu dezabilu wyrażające miłość do własnego krągłego ciała. Niestety, cenzura obyczajowa jest powszechnym zjawiskiem.
NBC zapewnia, że miała wątpliwości jedynie do pierwotnej wersji i zapewniła, że po wprowadzeniu zasugerowanych poprawek reklamę wyemituje. Nie wiadomo, jak pracownicy Lane Bryant zareagowali na prośbę o poprawki. Ze strony ABC też brak komentarza - czytamy.
Tej reklamy ABC i NBC nie chcą pokazywać widzom. Według tmz.com, nie chodzi o epatowanie nagością, tylko o otyłość modelek.
A gdzie sprawiedliwość? Z tym spotem producenta bielizny wspomniane stacje telewizyjne nie mają już problemu.
Nie przegap:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.