Żenująca promocja inspirowana atakiem na WTC
W związku ze zbliżającą się rocznicą zamachu na World Trade Center, teksańska sieć sklepów Miracle Mattress postanowiła zorganizować wyprzedaż materaców. Internauci są wściekli.
Wideo szybko usunięto, ale jego kopia trafiła na Youtube. W spocie kierowniczka sklepu Cherise Bonanno zadaje widzom retoryczne pytanie: „Jaki jest lepszy sposób, by upamiętnić 9/11 niż wyprzedaż <
Sklep wystosował długie przeprosiny. Właściciel sieci Mike Bonanno, zarazem ojciec Cherise, przyznał, że reklama jest w złym guście i obraża nie tylko ludzi, którzy zginęli 11 września 2011 r., ale i ich rodziny. Obiecał, że pracownicy odpowiedzialni za nagranie poniosą konsekwencje.
Internauci byli wściekli. Przyznanie się do błędu nie wystarczyło. Użytkownicy Facebooka nie szczędzili złośliwości i hejtu..
Czy zdajecie sobie sobie sprawę, jak poważny jest ten "żart"? Ten straszny, totalnie uwłaczający film nie tylko was zhańbił, ale także każdego, kto tego dnia umarł oraz osoby zwalczające Al-Kaidę.
Widziałem tę reklamę, była naprawdę głupia i nietaktowna. Nie trzeba od razu zamykać sklepu, czy nagle stać się Kapitanem Ameryką. Zastanówcie się, co wy robicie, żeby uczynić ten kraj lepszym.
To była straszna reklama i używam terminu "reklama" na wyrost i każdy, kto pomyślał o tym jako o dobrym pomyśle, powinien zostać zwolniony.
Autor: Paulina Kwiatkowska
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
