aktualizacja 

Żenująca promocja inspirowana atakiem na WTC

13

W związku ze zbliżającą się rocznicą zamachu na World Trade Center, teksańska sieć sklepów Miracle Mattress postanowiła zorganizować wyprzedaż materaców. Internauci są wściekli.

Żenująca promocja inspirowana atakiem na WTC
(Youtube.com)

Wideo szybko usunięto, ale jego kopia trafiła na Youtube. W spocie kierowniczka sklepu Cherise Bonanno zadaje widzom retoryczne pytanie: „Jaki jest lepszy sposób, by upamiętnić 9/11 niż wyprzedaż <>”. Następnie na materacach ląduje dwójka jej pracowników, „zabawnie” grających ofiary tragedii.

Sklep wystosował długie przeprosiny. Właściciel sieci Mike Bonanno, zarazem ojciec Cherise, przyznał, że reklama jest w złym guście i obraża nie tylko ludzi, którzy zginęli 11 września 2011 r., ale i ich rodziny. Obiecał, że pracownicy odpowiedzialni za nagranie poniosą konsekwencje.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Internauci byli wściekli. Przyznanie się do błędu nie wystarczyło. Użytkownicy Facebooka nie szczędzili złośliwości i hejtu..

Czy zdajecie sobie sobie sprawę, jak poważny jest ten "żart"? Ten straszny, totalnie uwłaczający film nie tylko was zhańbił, ale także każdego, kto tego dnia umarł oraz osoby zwalczające Al-Kaidę.

Widziałem tę reklamę, była naprawdę głupia i nietaktowna. Nie trzeba od razu zamykać sklepu, czy nagle stać się Kapitanem Ameryką. Zastanówcie się, co wy robicie, żeby uczynić ten kraj lepszym.

To była straszna reklama i używam terminu "reklama" na wyrost i każdy, kto pomyślał o tym jako o dobrym pomyśle, powinien zostać zwolniony.

Autor: Paulina Kwiatkowska

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić