Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów

Biedronka zapowiada rewolucję w karcie "Moja Biedronka", z której korzysta ok. 10 mln klientów. Zniknąć ma podstawowa uciążliwość, ale sporo szczegółów owianych jest jeszcze tajemnicą.

Klienci Biedronki moga korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest dostępne oddzielnieKlienci Biedronki mogą dziś korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest jednak dostępne oddzielnie. Wkrótce ma się to zmienić.
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Biedronka chwali się, że jej kartę lojalnościową, czyli "Moja Biedronka", ma w portfelach 10 milionów klientów. No właśnie, w portfelach, bo nie da się korzystać z niej na telefonie w formie aplikacji (choć istnieje opcja z podaniem numeru telefonu kasjerowi w celu nabicia punktów). Wiele sieci umożliwiło już jednak dawno nabijanie punktów i korzystanie z promocji poprzez "machnięcie" przed czytnikiem smartfonem.

To nie jest tak, że Biedronka w ogóle nie zauważa, że ludzie korzystają z aplikacji. Owszem, oferuje swoją własną aplikację, ale nie ta zdobyła sympatii użytkowników. To jednak nie "toporność" jest jej największym grzechem.

Problem w tym, że obecnej aplikacji nie da się połączyć z kartą "Moja Biedronka". Tak więc w aplikacji można sobie co najwyżej sprawdzić aktualne promocje lub znaleźć najbliższy sklep, ale przy płaceniu klient musi już wyciągać plastikową kartę, by zeskanować jej kod kreskowy.

Gigantyczna kara dla Biedronki. "Dostawcy mieli dość, mówili, że dodatkowe opłaty były na nich wymuszane"

Biedronka pracuje nad ulepszeniem aplikacji

Marketingowcy Jeronimo Martins doszli do wniosku, że to nieuzasadniony dualizm i spółka zapowiedziała, że wkrótce pojawi się nowa wersja aplikacji, która zsynchronizowana będzie z kartą "Moja Biedronka".

Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów - powiedział w rozmowie z agencją "Newseria" Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Nie wiadomo jednak, kiedy ulepszona aplikacja znajdzie się w sklepach Google Play i Apple App Store. Biedronka wciąż nie zdradza, co jeszcze w aplikacji znajdą klienci sieci.

Wybrane dla Ciebie
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową