Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów

Biedronka zapowiada rewolucję w karcie "Moja Biedronka", z której korzysta ok. 10 mln klientów. Zniknąć ma podstawowa uciążliwość, ale sporo szczegółów owianych jest jeszcze tajemnicą.

Klienci Biedronki moga korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest dostępne oddzielnieKlienci Biedronki mogą dziś korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest jednak dostępne oddzielnie. Wkrótce ma się to zmienić.
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Biedronka chwali się, że jej kartę lojalnościową, czyli "Moja Biedronka", ma w portfelach 10 milionów klientów. No właśnie, w portfelach, bo nie da się korzystać z niej na telefonie w formie aplikacji (choć istnieje opcja z podaniem numeru telefonu kasjerowi w celu nabicia punktów). Wiele sieci umożliwiło już jednak dawno nabijanie punktów i korzystanie z promocji poprzez "machnięcie" przed czytnikiem smartfonem.

To nie jest tak, że Biedronka w ogóle nie zauważa, że ludzie korzystają z aplikacji. Owszem, oferuje swoją własną aplikację, ale nie ta zdobyła sympatii użytkowników. To jednak nie "toporność" jest jej największym grzechem.

Problem w tym, że obecnej aplikacji nie da się połączyć z kartą "Moja Biedronka". Tak więc w aplikacji można sobie co najwyżej sprawdzić aktualne promocje lub znaleźć najbliższy sklep, ale przy płaceniu klient musi już wyciągać plastikową kartę, by zeskanować jej kod kreskowy.

Gigantyczna kara dla Biedronki. "Dostawcy mieli dość, mówili, że dodatkowe opłaty były na nich wymuszane"

Biedronka pracuje nad ulepszeniem aplikacji

Marketingowcy Jeronimo Martins doszli do wniosku, że to nieuzasadniony dualizm i spółka zapowiedziała, że wkrótce pojawi się nowa wersja aplikacji, która zsynchronizowana będzie z kartą "Moja Biedronka".

Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów - powiedział w rozmowie z agencją "Newseria" Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Nie wiadomo jednak, kiedy ulepszona aplikacja znajdzie się w sklepach Google Play i Apple App Store. Biedronka wciąż nie zdradza, co jeszcze w aplikacji znajdą klienci sieci.

Wybrane dla Ciebie
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem
Ich synowie chodzą do seminarium. "Praktycznie nie ma lekcji"
Ich synowie chodzą do seminarium. "Praktycznie nie ma lekcji"
Zachwyt nad policyjną kontrolą. "Są normalni funkcjonariusze"
Zachwyt nad policyjną kontrolą. "Są normalni funkcjonariusze"
Nowe akta Epsteina. Wielokrotne wpisy z oznaczeniem "Poland"
Nowe akta Epsteina. Wielokrotne wpisy z oznaczeniem "Poland"