Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów

98

Biedronka zapowiada rewolucję w karcie "Moja Biedronka", z której korzysta ok. 10 mln klientów. Zniknąć ma podstawowa uciążliwość, ale sporo szczegółów owianych jest jeszcze tajemnicą.

Biedronka szykuje tajemnicze zmiany dla 10 milionów klientów
Klienci Biedronki mogą dziś korzystać z karty lojalnościowej i aplikacji. Każde narzędzie jest jednak dostępne oddzielnie. Wkrótce ma się to zmienić. (Materiały prasowe)

Biedronka chwali się, że jej kartę lojalnościową, czyli "Moja Biedronka", ma w portfelach 10 milionów klientów. No właśnie, w portfelach, bo nie da się korzystać z niej na telefonie w formie aplikacji (choć istnieje opcja z podaniem numeru telefonu kasjerowi w celu nabicia punktów). Wiele sieci umożliwiło już jednak dawno nabijanie punktów i korzystanie z promocji poprzez "machnięcie" przed czytnikiem smartfonem.

To nie jest tak, że Biedronka w ogóle nie zauważa, że ludzie korzystają z aplikacji. Owszem, oferuje swoją własną aplikację, ale nie ta zdobyła sympatii użytkowników. To jednak nie "toporność" jest jej największym grzechem.

Problem w tym, że obecnej aplikacji nie da się połączyć z kartą "Moja Biedronka". Tak więc w aplikacji można sobie co najwyżej sprawdzić aktualne promocje lub znaleźć najbliższy sklep, ale przy płaceniu klient musi już wyciągać plastikową kartę, by zeskanować jej kod kreskowy.

Zobacz także: Gigantyczna kara dla Biedronki. "Dostawcy mieli dość, mówili, że dodatkowe opłaty były na nich wymuszane"

Biedronka pracuje nad ulepszeniem aplikacji

Marketingowcy Jeronimo Martins doszli do wniosku, że to nieuzasadniony dualizm i spółka zapowiedziała, że wkrótce pojawi się nowa wersja aplikacji, która zsynchronizowana będzie z kartą "Moja Biedronka".

Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów - powiedział w rozmowie z agencją "Newseria" Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Nie wiadomo jednak, kiedy ulepszona aplikacja znajdzie się w sklepach Google Play i Apple App Store. Biedronka wciąż nie zdradza, co jeszcze w aplikacji znajdą klienci sieci.

Autor: MKS
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić