Trwa ładowanie...

Ikea zareagowała na książęcy ślub. Hit internetu

"Nie martw się, HARRY jest wciąż dostępny" - jednym wpisem na Facebooku polski oddział sieci Ikea zgarnął kilka tysięcy interakcji. Mowa jednak nie o brytyjskim księciu, a o krześle.

Ikea zareagowała na książęcy ślub. Hit internetuŹródło: flickr.com, fot: Hakan Dahlstrom (CC BY 2.0)
d3vqp94
d3vqp94

Tzw. Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć Ikea.

Polski oddział szwedzkiego giganta meblowego wrzucił post, w którym informuje wszystkich zmartwionych, że HARRY wciąż jest dostępny. Zbieżność nazwy własnej krzesła z imieniem brytyjskiego księcia wystarczyła, by post Ikei polubiły i udostępniły tysiące internautów.

Ikea nie jest pierwszą firmą w Polsce, która podbiła internet w ten sposób. W 2017 r. sporym echem w Polsce odbiła się akcja z koszulkami wykorzystującymi motyw "córki leśnika".

Zobacz także: Ślub Meghan Markle i księcia Harry'ego - Brytyjczycy oszaleli na punkcie królewskiej pary

Polskie firmy masowo produkowały także treści w mediach społecznościowych, które nawiązywały do wizyty Donalda Trumpa w Polsce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3vqp94
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3vqp94