Tego nie mogli przewidzieć. Klienci wytykają błędy Biedronce

Tego pracownik odpowiedzialny za social media Biedronki nie mógł się spodziewać. Tradycyjna aktywność popularnej sieci na Instagramie zmieniła się w prawdziwy roast. Klienci na Biedronce nie zostawili suchej nitki. Sklep oberwał za nagonkę na Lidl, czy palety stojące w przejściach.

Akcja marketingowa BiedronkiAkcja marketingowa Biedronki się sie udała, ludzie atakują
Źródło zdjęć: © Adobe Stock, Twitter, The Poland News
Mateusz Kaluga

Biedronka ewidentnie przeżywa kryzys wizerunkowy, co widać po jej mediach społecznościowych. A wszystko prawdopodobnie zaczęło się od reklam cenowych, które rozpoczęła Biedronka twierdząc, że jej produkty są najniższe na rynku, atakując przy tym niemiecki Lidl.

Biedronka w lutym rozesłała do klientów SMS, w którym informowała o swoich cenach, jednocześnie wskazując na znacznie wyższe w Lidlu. Takie akcje reklamowe powtarzały się kilkukrotnie. Następnie portugalski market umieścił plakat z informacją, że jego produkty są tańsze niż te Lidla od ponad 20 lat. Takie informacje pojawiły się również na paragonach.

Lidl nie pozostawał dłużny. Niemiecki gigant złożył do sądu wniosek o zajęcie plakatów z hasłem "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl", które według Lidla jest nieprawdziwe. Sąd na to przystał i zaczęła się bezpardonowa walka między oboma sklepami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Iza Zabielska: Byłam kiedyś z Influencerką

Klienci atakują Biedronkę na jej social mediach

"Biedronka nie zagrała żadnej oscarowej roli, ale to nie oznacza, że nie możemy poczuć smaku… zwycięstwa! Za co przyznalibyście nam nagrodę?" - z takim pytaniem postanowiła wyjść Biedronka do swoich klientów. Było to oczywiste nawiązanie do gali oscarowej z myślą o pochlebnych komentarzach. Odpowiedzi z pewnością zaskoczyły marketingowców.

"Za największą ilość palet w przejściach", "najdłuższy paragon z nagonką na Lidla", "za bycie sklepem, który mnie najbardziej wkurza swoim spamem sms-owym", "za ten cały bałagan , bo ilość pracowników jest nieproporcjonalna do ilości pracy jakie wykonują" - piszą internauci.

Negatywne komentarze zdecydowanie dominują. Biedronka postanowiła odpowiedzieć na niektóre z nich. Napisano, że wszelkie nieprawidłowości klienci powinni zgłaszać na adres e-mail obsługi klienta Biedronki. Ale to tylko dolało oliwy do ognia.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 20.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wyniki Lotto 20.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Napad na jubilera w Krakowie. Wiadomo, co ukradli bandyci
Napad na jubilera w Krakowie. Wiadomo, co ukradli bandyci
Mieli studiować w Rosji. Obaj zginęli na froncie
Mieli studiować w Rosji. Obaj zginęli na froncie
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Zapytali Putina o partnerkę. Odpowiedział jednym słowem
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Trump znów to zrobił. Biały Dom komentuje
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Wprowadzili martwą 89-latkę na pokład samolotu. Doniesienia w Hiszpanii
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Zakonnica usłyszała zarzuty. W tle znęcanie
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Lampki choinkowe. Jak wpływają na rachunki za prąd?
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Wskazał słaby punkt Rosji. Przypomniał reakcję Putina
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Tragedia w Hiszpanii. Fala porwała niemiecką turystkę
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Dramatyczny widok na drodze. Niektórzy bagatelizowali zagrożenie
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem
Ujawniono akta Epsteina. Kolejne zdjęcia z byłym księciem Andrzejem