Program randkowy z golasami to hit. Polska TV zaciera ręce
Już na wiosnę Zoom TV zamierza pokazać pierwszy odcinek "Magii nagości". To polska wersja hitu "Naked Attraction", który bije rekordy oglądalności w Europie. Zagraniczne edycje były wcześniej prezentowane polskim widzom i spotkały się z ogromnym zainteresowaniem.
"Magia nagości" ("Naked Attraction") to brytyjski format programu randkowego, w którym wszyscy uczestnicy są kompletnie nadzy, a telewizja nie stosuje żadnej cenzury. Program zrobił już furorę w Danii, Finlandii, Niemczech, Rosji i Włoszech. W Wielkiej Brytanii oburzeni widzowie wielokrotnie pisali skargi do Ofcomu (odpowiednik KRRiT). Rządowy organ kontrolujący rynek mediów wydał jednak oświadczenie, że nagość uczestników jest "uzasadniona kontekstem programu".
Od marca 2019 r. zagraniczne edycje "Magii nagości" emituje również Zoom TV. Dotychczas kanał zaprezentował polskim widzom odcinki edycji brytyjskiej, duńskiej i niemieckiej. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, średnia widownia wszystkich zagranicznych wersji show wyniosła aż 103 tys. osób.
Najwięcej widzów zgromadziła druga niemiecka edycja, którą w okresie od 28 lutego do 3 kwietnia ub.r. śledziło 142 tys. widzów. To właśnie z tego sezonu premierowy odcinek zgromadził 28 lutego ub.r. największą ilość widzów – 230 tys.
Zoom TV zapowiedziało nakręcenie dwunastu 45-minutowych odcinków programu z udziałem bezpruderyjnych Polek i Polaków hetero i LGBTQIA+.
– Zdecydowaliśmy się na produkcję polskiej edycji "Magii nagości", ponieważ program ten w nieszablonowy sposób przełamuje tabu dotyczące nagości i ludzkiego ciała. Widzowie Zoom TV bardzo chętnie oglądają jego zagraniczne wersje, program cieszy się dużą popularnością również w innych krajach europejskich – mówił Rafał Freyer, Dyrektor Programowy Zoom TV.