Mateusz Domański
Mateusz Domański| 
aktualizacja 

Cała Polska czeka na 23 czerwca. Oto co zrobił Lidl

11

Coraz większymi krokami zbliża się Dzień Ojca (23 czerwca). Sympatycznym gestem będzie choćby mały upominek z tej okazji. Co można kupić tacie? Kilka propozycji przygotowała sieć Lidl. Podpowiadamy, co znalazło się w ofercie popularnego dyskontu.

Cała Polska czeka na 23 czerwca. Oto co zrobił Lidl
Lidl (Adobe Stock, Markus Mainka)

Lidl wprowadził promocje z okazji Dnia Ojca. Pojawiła się choćby specjalna akcja wdrożona z myślą o łasuchach. Teraz zaoszczędzić można na czekoladach Fin Carre z całymi orzechami laskowymi lub migdałami. Przy zakupie dwóch sztuk trzecią otrzymamy gratis.

Przeceniono również czekoladki z koniakiem Alte Excellenz. Obecna cena to 4,69 zł/250 g. Czekoladę Mr. Beast zgarniesz zaś za 12,99 zł/60 g.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Andersz zdradza, czy jest zajęty i mówi o tacierzyństwie: "Nie w tym życiu..."

W obliczu Dnia Ojca zainteresować mogą promocje na gadżety dla majsterkowiczów. Od czwartku (20 czerwca) w ofercie Lidla dostępna będzie choćby szlifierka kątowa. Za sprawą kuponu z aplikacji Lidl Plus dostaniesz ją jedynie za 119 zł/szt.

Będzie też szansa na to, by wiertarkowkrętarkę 20V kupić za 79 zł/zestaw. Każdy ojciec, który opiekuje się ogrodem, ucieszy się także z podkaszarki akumulatorowej do trawy 20 V. Cena tego produktu to 77,99 zł.

W formie dodatku do prezentu tacie można dorzucić paluszki solone XXL Lajkonik (6,49 zł) lub krakersy mini Lajkonik (4,49 zł). Na pewno przydadzą się przy okazji meczów Euro 2024.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić