Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Korzystasz z usług UPC Polska? Sprawdź, czy przysługuje ci odszkodowanie

1

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził postępowanie dotyczące działalności UPC Polska. Ustalono, że przedstawiciele tej firmy naruszali standardy telemarketingu.

Korzystasz z usług UPC Polska? Sprawdź, czy przysługuje ci odszkodowanie
Jesteś abonentem UPC? Być może przysługuje ci odszkodowanie (Pixabay)

O sprawie informuje portal Wirtualne Media. Donosi on, że firma UPC Polska musi zmienić swoje standardy dotyczące telemarketingu. To jednak nie wszystko. Została również zobowiązana do udzielenia rekompensaty tym, którzy skarżyli się na telefoniczne rozmowy sprzedażowe.

Postępowanie w tej sprawie toczyło się od listopada 2018 roku. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów działał na podstawie reklamacji konsumentów.

Zakwestionowano kilka praktyk UPC Polska. Chodzi o nieinformowanie klientów o przysługującym im prawie odstąpienia od umowy, a także niepotwierdzanie warunków zmiany umowy proponowanych przez firmę.

Zobacz także: Łukasz Szumowski komentuje powrót do szkoły uczniów. "Nie możemy zrobić drugiego lockdownu"

Klienci UPC otrzymają rekompensaty

Ci, którzy byli niezadowoleni z rozmów telefonicznych z przedstawicielami UPC Polska, otrzymają teraz rekompensatę. Serwis Wirtualne Media donosi, że wprowadzone zostaną dwie formy odszkodowań:

  • osoby, które nadal są klientami UPC Polska, dostaną za darmo na dwa lub trzy okresy rozliczeniowe niektóre usługi;
  • osoby, które już nie są klientami UPC Polska, otrzymają od firmy 20-30 zł lub za darmo usługę telewizyjną, telefoniczną lub internetową.

Czytaj także:

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić