Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
HNM
|
aktualizacja

Koszmar na A2. Paulina zginęła w nowym aucie. Jest decyzja sądu

456
Podziel się:

Do tragedii, do której media powracają po kilku miesiącach, doszło 8 października 2018 roku, nieopodal Łodzi. 22-latka, mieszkanka Radomia, jechała autostradą A2, kiedy jej auto nagle zaczęło palić się wewnątrz. Do dziś nie wyjaśniono przyczyn wypadku.

Koszmar na A2. Paulina zginęła w nowym aucie. Jest decyzja sądu
Auto płonęło na A2 (YouTube)

Auto, w którym jechała 22-latka, doszczętnie spłonęło. Młoda kobieta jechała autostradą A2, gdy nagle, na odcinku nieopodal Łodzi, wewnątrz jej pojazdu, pojawił się ogień, podaje TVN24.

Do dziś nie wiadomo, co było przyczyną pożaru w pojeździe. Do zapłonu doszło, kiedy samochód rozpędzony był do około 130 km/h.

Po pewnym czasie płonące auto zwolniło i samo zjechało na pobocze, obijając się na koniec o barierki energochłonne, po czym stanęło. Obok samochodu zatrzymali się dwaj mężczyźni, którzy zaparkowali swoje auta, a następnie z gaśnicą pobiegli na pomoc 22-latce.

Wtedy stało się coś zupełnie nieprawdopodobnego, czego nie spodziewali się mężczyźni gaszący pożar. Auto z niewiadomych przyczyn ruszyło, a następnie potrąciło jednego z nich. Mercedes obił także stojące przed sobą samochody, po czym w końcu stanął, tym razem już na dobre, podaje TVN24.

Zobacz także: 08102018 r Mercedes zabija kierowc na A 2

Co stało się feralnego dnia? Co było przyczyna awarii w pojeździe? Tego, niestety, wciąż nie wiadomo. Prokuratura rozkłada ręce. Sprawę badano przez około rok, kiedy to pojawiło się kilka hipotez, które weryfikowano.

Pierwsza z nich to gaz R123YF, który, jak podaje TVN24, Unia Europejska zaleciła do stosowania w pojazdach po 2017. Jest zalecany, ponieważ jest bardziej "eko", niż poprzednik. Jego wadą jest jednak to, że jest bardzo łatwopalny. Jednak później odrzucono hipotezę, zgodnie z którą pożar pojazdu miałby zacząć się z powodu zapalenia się tego gazu. Nie wykazano rozszczelnienia klimatyzacji.

Próbowano także zrzucić winę na zwarcie elektroniki, a także nawet na ładunek wybuchowy, który miałby być w pojeździe. To wszystko jednak nie zostało przez nikogo potwierdzone.

W tej sytuacji, z braku silnych dowodów, które pozwoliłyby z całą pewnością rozwikłać zagadkę, prokuratura zdecydowała się umorzyć śledztwo. Taką decyzję podjęto ponad rok temu, 21 października.

Śmierć Pauliny nie daje jednak spać po nocach rodzinie 22-latki. Z tego też powodu zdecydowali się oni złożyć do sądu zażalenie - podaje TVN24. Dopiero jednak 12 października tego roku doszło do pierwszej rozprawy. Kolejna miała miejsce 8 grudnia, dwa dni temu. Jednak ostatecznie podtrzymano poprzednią decyzję, zgodnie z którą zdecydowano się jednak definitywnie umorzyć śledztwo. Wygląda więc na to, że przyczyna śmierci 22-letniej Pauliny nigdy nie zostanie poznana.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(456)
gość
8 miesięcy temu
Mercedesowi też zależy aby sprawę zamieść pod dywan???
fakt
10 miesięcy temu
Najpierw CYKLON-B, teraz R123YF. Niemcy powinno się bombardować profilaktycznie.
jurek
10 miesięcy temu
Przyczyna śmierci: jazda MERCEDESEM. Nigdy tego syfu nie kupię. Już wiemy że Mercedes umył rączki a może i opłacił "uczciwe" dochodzenie.
????
rok temu
Czy ten samochód podlegał akcji serwisowej w całej europie, a nie w Polsce?
Myślcie
rok temu
A czy gumowe przewody, które się rozszczelnią i doszczętnie spłoną-są fizycznie możliwe do zbadania? A uszczelka, która puściła gaz i się w 1 sek spaliła? Dla kogo te bajki?? Śmiem twierdzić, że przy takiej temp. to już nawet aluminium płynęło. Te samochody są bardzo dobrze zrobione, płoną tak mocno, że tylko proch zostaje, a producent chłamu kryty!! Nie kupujcie tych pięknych gówien na kółkach!!
teQ
rok temu
No ale jakby co to w Polsce praworządność ma się dobrze. TVN nie kłamie - w Polsce wszystko jest dobrze i nic nie trzeba robić.
machanik
rok temu
zaraz po przeczytaniu nagłówka ,pierwszą moja myślą był powód pożaru od czynnika 1234 !!!!!!!!!!!!!!!!! na szkoleniach słyszałem takie historie ,że trudno było w nie uwierzyć ... np. pożar autobusu turystycznego z wieloma ofiarami właśnie przez ten gaz ,jest silni trujący ,a w kontakcie ze skóra i jednocześnie np. wodą rozpuszcza tkanki !!!!!!!!!Amerykanie wycofali pierwszy statek jaki do USA przypłynął z mercedesami napełnionymi owym 1234 i nakazali używanie starego czynnika ... w Europie rządzą Niemcy i ładują za zgoda UNii to coś bez oporów , bo Niemcy go produkują ,na marginesie jest to gaz bojowy z którego zapasami zapewne nie wiadomo było co zrobić ,więc niemiecko-unijni menagerowi wpadli na "super" pomysł !
ja wohl
rok temu
W samochodzie musiało być cos łatwopalnego i mógł zapalić sie telefon komórkowy ale tego nie da sie udowodnić, bo ta łatwopalna rzecz sie unicestwiła. Mógł się zapalić zbiornik z epapierosa, czy dezodorant używany podczas jazdy a z papierosem w ustach. Jest wiele mozliwości. Najbardziej zastanawiające jest to, że auto samo ruszyło ponownie a to może wskazywać na winę samego samochodu i za to powinien odpowiadac producent ale nikt nie wie co to mogło być, bo takiego czegoś jeszcze nikt nie widział ani nie słyszał. No chyba, że ktos trzyma to w tajemnicy.
Wow,
rok temu
Wow, wow, jest decyzja sądu, taka sama jak wcześniej prokuratury. Nie macie już o czym pisać? Szukanie sensacji na siłę...
kierowca
rok temu
Bo nie zajmował się tym macierewicz geniusz od zamachów.
to był
rok temu
nieudany powrót do przyszłości
True
rok temu
Jak co się stało układ paliwowy nieszczelność a przy 130 km to zaczyna palic sie kokpit i wnetrze bo leci wszystko do srodka. Mercedes nabrał wody w usta
Jurek
rok temu
Korzystać należy z doświadczenia naszego byłego ministra obrony i nie przedawniać sprawy. To był z pewnością wybuch termo baryczny.
Autmex
rok temu
Dlaczego nie zlecili badań Antoniem?!!! On by zaraz wykrył bombę termobaryczną:)))
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić