Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
Robert Czykiel
|

Niebezpieczny sprzęt z Lidla. Jego użycie grozi pożarem

7
Podziel się:

Lild wycofał ze swoich sklepów odkurzacz bezprzewodowy. Okazuje się, że wadliwy towar może przyczynić się do wybuchu pożaru w domu. Koniecznie zwróć go do sklepu.

Niebezpieczny sprzęt z Lidla. Jego użycie grozi pożarem
(Unsplash.com)

Niedawno w sklepach Lidl pojawił się odkurzacz bezprzewodowy marki Silvercast. Klienci mogli go nabyć od 21 września. Produkt jednak został całkowicie wycofany ze sprzedaży.

Niebezpieczny odkurzacz w Lidlu

Okazało się, że odkurzacz z Lidla jest bardzo niebezpieczny. Jego użycie grozi nawet wybuchem pożaru!

- W jednostkowych przypadkach w artykule o powyżej podanym numerze nie można wykluczyć prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka pożarowego podczas ładowania urządzenia lub podczas jego użytkowania - informuje Lidl.
Zobacz także: Nowość z dyskontu. Sprawdziliśmy, czy warto kupić ogrzewacze do rąk

Konkretnie chodzi o "odkurzacz bezprzewodowy 2w1 SHAZ 22.2 D5 o numerze (IAN) 339791_1910". Jeżeli posiadasz ten sprzęt marki Silvercast, to koniecznie sprawdź tabliczkę znamionową. Wadliwy jest nie tylko sam odkurzacz, ale także akumulator.

Klienci są proszeni o zwracanie towaru w dowolny sklepie Lidl. Co ważne, nie trzeba posiadać paragonu. Sieć bezzwłocznie zwróci pieniądze za odkurzacz.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(7)
mkkolsztyn
2 lata temu
Moja historia w Lidl Polska jest następująca. Monsieur Cuisine, naprawa gwarancyjna, serwis Hoyer w Niemczech 1. Czas od zgłoszenia usterki do dostarczenia naprawionego sprzętu – 29 dni. Ani jednego dnia zwłoki z mojej strony. Czas oczekiwania na wygenerowanie listu przewozowego: 2 dni. Dostawa do Niemiec: 8 dni. W serwisie: 14 dni, powrót do Polski: 5 dni; 2. Hoyer ani Lidl nie biorą odpowiedzialności za czas dostawy. Ale ja chyba za to też nie odpowiadam, nie ja ustawiłem serwis za granicą; 3. Z tytułu czasu naprawy gwarancja nie ulega wydłużeniu; 4. Serwis Hoyer powołuje się na prawo niemieckie w zakresie rozpatrywania reklamacji, Lidl Polska tylko przeprasza; 5. Lidl Polska na żadne maile nie odpowiada pisemnie. Za nic nie bierze odpowiedzialności. Na każdym etapie obiecują, że sprawą zajmie się „Dział Jakości”, który tak naprawdę nie zrobił nic 6. Sprzęt po naprawie wrócił uszkodzony, nieprawidłowo skręcony. Na bocznym panelu szpara 3-4mm, brak możliwości samodzielnego naprawienia; 7. LIDL Polska ponownie przeprasza, ponownie kieruje sprawę do „Działu Jakości”, który ponownie pozostawia sprawę bez reakcji; 8. Wartym uwagi jest dokument potwierdzający naprawę. Cały szereg zaleceń, czego unikać. Między innymi do urządzenia można wsypać maksymalnie 0,5kg mąki, co jest niezgodne z przepisami umieszczonymi w urządzeniu. Wniosek – sprzęt już z założenia nie zapewnia obiecanych parametrów; 9. Serwis zagraniczny uniemożliwia dochodzenia swoich praw przed polskimi instytucjami. 10. LIDL Polska, sprzedawca oferujący Klientom sprzęt niemożliwy do naprawy zgodnie z polskim prawem, pozostawia całą sprawę bez jakiejkolwiek reakcji; 9. Jestem w posiadaniu maili potwierdzających daty, zaleceń serwisu po naprawie, a także zdjęć nieprawidłowo złożonego urządzenia. Zainteresowanym mogę także udostępnić wszystkie dane dotyczące reklamacji, numer zgłoszenia w LIDL, numer reklamacji w HOYER, numery listów przewozowych.
norma
2 lata temu
notorycznie powtarzane Silvercast, a odkurzacz to Silvercrest...
man
2 lata temu
A ja jestem miło zaskoczony przez LIDL. Kupiłem w ich sklepie internetowym sprzęt, który popsuł się. Wystarczył kontakt telefoniczny i sprzęt odsyłam na kosz Lidla.
Ala
2 lata temu
Wiadomo , made in china!!!!!!
Polka
2 lata temu
W niemieckim sklepie to chyba jasne, że jest broń, albo materiały wybuchowe.
Foliarz
2 lata temu
Dziwna sprawa z tym odkurzaczem. Wadliwy kupiłem za niecałe 300 zł a taki sam tylko z diodami w ssawce kosztuje w lidlu wysyłkowo 500 zł po obniżce ceny z 600 zł a w przyszłym tygodniu będzie do kupienia w sklepie. Czy przypadkiem nie chodzi tutaj o błąd w cenie sprzedaży bezpośredniej?
fizyk
2 lata temu
Silvercrest, produkty najgorszej jakości jaką sobie można wyobrazić. Skusiłem się trzy razy na tą markę, wszystko okazało się ładnym i estetycznym szajsem działającym góra pół roku i na dodatek nienaprawialnym.
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić