Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"

9

Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. W SMS-ie kierownik sklepu zaprasza mężczyznę na zakupy. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera biedronki" - ironizuje internauta.

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"
Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. (Facebook, Google Maps)

Klienci Biedronki, którzy udostępnili swój numer telefonu regularnie otrzymują od sieci wiadomości z informacją o aktualnych promocjach. W ostatnim czasie Biedronka wysyła do klientów również zaproszenia na zakupy.

"Dzień dobry jestem Przemysław, kierownik sklepu Biedronka [nazwa ulicy]. Wraz z zespołem dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoje zakupy w naszym sklepie były wygodne i komfortowe. Przyjdź i przekonaj się. Zapraszam" - taką wiadomość otrzymał jeden z internautów.

"Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera Biedronki" - skomentował ironicznie mężczyzna, który udostępnił wiadomość na jednej z facebookowych grup.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Takie mamy podejście". Lider AgroUnii ostro o polityce wielkich sklepów

Jak widzimy na zdjęciu SMS od Biedronki nie zawiera polskich znaków, co może budzić wątpliwości.

"Też dostałam taki sam tekst tylko kierownik inny", "Też dostałam już kilka razy", "Też kiedyś dostałam takiego SMS-a, z tym że od kierownika jakiejś Biedry, w której nigdy nie byłam" - czytamy w komentarzach.

Okazuje się, że SMS-y od kierownika mają sprawić, że klienci poczują się docenieni.

Sieć Biedronka stawia na dostarczanie swoim klientom produktów w najniższych możliwych cenach, jednocześnie dbając o pozytywne relacje z nimi. Kluczowym elementem wspierającym te działania jest program lojalnościowy Moja Biedronka. Rejestracja w programie umożliwia klientom korzystanie z atrakcyjnych promocji, a nam efektywną komunikację tych ofert — wyjaśniał w rozmowie z "Faktem" Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientami i cyfryzacji w sieci Biedronka.
.
. (Facebook)
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Polacy zdobyli Czo Oju zimą. 40. rocznica historycznego wyczynu
Nie żyje znana tiktokerka. 25-latka mówiła o swojej chorobie w sieci
Ma długość 138 metrów i jest pod ziemią. Niezwykłe odkrycie w Albanii
Polska walczy z zagranicznymi gangami. Donald Tusk reaguje
Pani Krystyna dostała w krakowskim szpitalu leki innego pacjenta. Nie żyje
Muzyka łagodzi nie tylko obyczaje. Okazuje się, że także i ból
Tragiczna śmierć 11 kangurów w opolskim zoo. Jest specjalne oświadczenie
Wyniki Lotto 11.02.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Lecieli z Warszawy do ZEA. Boeing 737 nagle zmienił kurs. Kod "7700"
Nie żyje Elena Delle Piane. Była uwięziona w ciele dziecka
Przodują w statystykach. Dochodzi tam najczęściej do wypadków
Walka kierowców o pas na ulicy. Nagranie z Warszawy. "Frustrat z opla"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić