Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje

Pewien użytkownik TikToka postanowił sprawdzić, ile w rzeczywistości ważą borówki sprzedawane w Kauflandzie. Aż w trzech przypadkach waga pokazała wartość mniejszą, niż ta zamieszczona na opakowaniu. Mamy stanowisko sieci Kaufland w tej sprawie.

Sprawdził, ile ważą borówki ze sklepu KauflandSprawdził, ile ważą borówki ze sklepu Kaufland
Źródło zdjęć: © Adobe Stock, TikTok
Mateusz Domański

Pan Dariusz przy okazji wizyty w Kauflandzie zważył trzy opakowania borówek. Na opakowaniu pojawiła się informacja, że mieści się w nim 500 g owoców. Waga tymczasem pokazała inne wartości: 0,394 kg, 0,446 kg oraz 0,458 kg.

Gdzieś te nasze boróweczki uciekają - skomentował podczas realizacji nagrania.

Są w KGW. Oto co mówią o zaangażowaniu młodzieży

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Do filmiku załączył opis. "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?" - zapytał.

Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej? - kontynuował internauta.

Później wyraźnie zaznaczył, że "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". "Może to tylko niedopatrzenie, ale warto sprawdzać wagę produktów, by nie dać się zaskoczyć" - spostrzegł.

Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy! - podsumował.

Internauta oburzony. Kaufland odpowiada

O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy sieć Kaufland. Poniżej wiadomość, którą otrzymaliśmy z biura prasowego.

W sieci Kaufland wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym. Dzięki temu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru - w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html

Mateusz Domański, dziennikarz o2.pl

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody