Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje

Pewien użytkownik TikToka postanowił sprawdzić, ile w rzeczywistości ważą borówki sprzedawane w Kauflandzie. Aż w trzech przypadkach waga pokazała wartość mniejszą, niż ta zamieszczona na opakowaniu. Mamy stanowisko sieci Kaufland w tej sprawie.

Sprawdził, ile ważą borówki ze sklepu KauflandSprawdził, ile ważą borówki ze sklepu Kaufland
Źródło zdjęć: © Adobe Stock, TikTok
Mateusz Domański

Pan Dariusz przy okazji wizyty w Kauflandzie zważył trzy opakowania borówek. Na opakowaniu pojawiła się informacja, że mieści się w nim 500 g owoców. Waga tymczasem pokazała inne wartości: 0,394 kg, 0,446 kg oraz 0,458 kg.

Gdzieś te nasze boróweczki uciekają - skomentował podczas realizacji nagrania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Halo Polacy". Ten kraj to mieszanka kultury z nowoczesnością. "Dla nas jest niesamowite i dziwne"

Do filmiku załączył opis. "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?" - zapytał.

Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej? - kontynuował internauta.

Później wyraźnie zaznaczył, że "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". "Może to tylko niedopatrzenie, ale warto sprawdzać wagę produktów, by nie dać się zaskoczyć" - spostrzegł.

Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy! - podsumował.

Internauta oburzony. Kaufland odpowiada

O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy sieć Kaufland. Poniżej wiadomość, którą otrzymaliśmy z biura prasowego.

W sieci Kaufland wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym. Dzięki temu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru - w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html

Mateusz Domański, dziennikarz o2.pl

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył