Materiał prasowy: Flashcore | 

Mistrzostwa Świata cieszą się rekordowym zainteresowaniem, mówi światowy lider Flashscore

Mistrzostwa Świata w Katarze mogą budzić kontrowersje, ale zainteresowanie kibiców z całego świata jest ogromne. Tak wynika z danych Flashscore, którego strony i aplikacje odwiedziło w listopadzie ponad 116 milionów osób, a w Polsce 3,7 mln – to absolutny rekord w naszym kraju. Wiodący na świecie dostawca wyników live i relacji sportowych odnotował tym samym najlepszy miesiąc w swojej ponad 15-letniej historii.

Mistrzostwa Świata cieszą się rekordowym zainteresowaniem, mówi światowy lider Flashscore
(Pexels)

Mistrzostwa Świata są zwykle sportowym wydarzeniem roku, jednak początkowo Flashscore był nieco sceptycznie nastawiony do tegorocznej imprezy. - "Nie byliśmy zbyt zadowoleni z decyzji o przesunięciu terminu turnieju na szczyt jesiennego sezonu piłkarskiego. Dla nas ligowe kolejki najważniejszych rozgrywek piłkarskich są kluczowe, a ze względu na mundial w Katarze kibice zostali ich pozbawieni", wyjaśnia Patrik Dzurenda, współzałożyciel Livesport, spółki stojącej za Flashscore.

Obawy firmy, która dostarcza kibicom w Polsce i kilkudziesięciu innych krajach wyniki na żywo z ponad 35 dyscyplin sportowych, a teraz także relacje sportowe w pełnym formacie, zupełnie się nie potwierdziły.

"Pięć październikowych weekendów przyniosło nam nowy rekord - 106 milionów użytkowników. Jednak to listopad przerósł nasze najbardziej optymistyczne oczekiwania. Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy, bo mundial zawsze rozgrywany jest po zakończeniu sezonu piłkarskiego. Teraz połączenie klubowej piłki nożnej i największej imprezy sportowej sprawdziło się, przyciągając do nas fanów wielu dyscyplin i rozgrywek w ciągu jednego miesiąca. W rezultacie odnotowaliśmy 22-procentowy wzrost ruchu rok do roku i pobiliśmy niedawny rekord do 116 milionów użytkowników. W Polsce wzrost również był szczególnie zauważalny, ponieważ liczba użytkowników wzrosła z 3,4 mln do 3,7 mln" – powiedział Dzurenda.

Flashscore spodziewa się pozyskać nowych użytkowników dzięki usłudze wiadomości

Bezprecedensowo duże globalne zainteresowanie turniejem w Katarze potwierdzają dane z Google Trends. Szczytowe wyszukiwanie frazy "World Cup" podczas ostatniego mundialu w 2018 roku wynosi 70% wartości z tegorocznego turnieju.

"Nasza globalna sieć Flashscore ma lokalną wersję w ponad 40 krajach, a listopad był rekordowym miesiącem dla mniej więcej połowy z nich. Ranking najczęściej oglądanych meczów w historii naszego serwisu również uległ sporej zmianie. Aż do początku mundialu na pierwszym miejscu był zeszłoroczny mecz Ligi Mistrzów pomiędzy Manchesterem United a Young Boys Berno. Dzisiaj nie ma go nawet w pierwszej 25. Nowym rekordzistą jest niespodziewana porażka Argentyny z Arabią Saudyjską, którą na Flashscore śledziło ponad 14 milionów fanów. W Polsce największym zainteresowaniem cieszyła się relacja ze spotkania Biało-Czerwonych z Argentyną - 785 tysięcy kibiców" – mówi Patrik Dzurenda.

W tym samym czasie, gdy liczba odwiedzających na całym świecie rośnie, Flashscore odnotowuje również wzrost liczby wyświetleń na swojej stronie internetowej i w aplikacjach. W listopadzie wyniosła ona niemal 20 miliardów, a przyczyniły się do tego wiadomości sportowe, które Flashscore uruchomił w ponad 10 krajach.

"Pod koniec lata uruchomiliśmy główny filar naszego serwisu w jednym kraju. Naszą ambicją było jednak przygotowanie sekcji z wiadomościami sportowymi przed rozpoczęciem turnieju w Katarze na 13 rynkach, a także w ramach globalnego projektu Flashscore – i nam się to udało" mówi Alan Zaruba, dyrektor ds. treści cyfrowych w Livesport.

"Podczas Mistrzostw Świata oferujemy użytkownikom unikalną mieszankę newsów i informacji sportowych, która obejmuje analizy statystyczne, wizualizacje danych meczowych, treści multimedialne, blogi ekspertów i komentarze audio na żywo ze wszystkich spotkań. Naszym dużym atutem jest to, że dzięki polskiej redakcji i sieci 13 innych newsroomów możemy dzielić się informacjami i ciekawymi historiami sportowymi między krajami. I oczywiście ta usługa nie kończy się po mistrzostwach w Katarze, wręcz przeciwnie. To początek drogi docierania do kibiców, których nie przyciągnęłyby same wyniki sportowe i statystyki" dodaje Alan Zaruba.

O Flashscore

Sieć Flashscore jest światowym liderem w dostarczaniu wyników na żywo w czasie rzeczywistym, wiadomości, statystyk i innych natychmiastowych informacji sportowych. Marka Flashscore jest szeroko rozpoznawalna wśród fanów sportu w Polsce i 46 innych krajach. Na całym świecie Flashscore jest odwiedzany przez ponad 100 milionów użytkowników miesięcznie, a ponad 120 milionów kibiców pobrało aplikację mobilną na swoje urządzenia.

Flashscore obejmuje prawie 40 dyscyplin i ponad 6200 rozgrywek sportowych z całego świata. Oprócz wyników na żywo Flashscore zapewnia także szeroką gamę innych treści sportowych, począwszy od wiadomości, komentarzy tekstowych i audio na żywo, zapowiedzi spotkań i raportów pomeczowych, aż po tabele i rankingi live oraz wiele innych funkcji.

Materiał prasowy: Flashcore
Autor: Materiały Prasowe
Źródło:Materiał Partnera
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić